Kiscsávó
Szöveges ítélet
A véleményem? IgnIS-IS.
Jó:
Végre egy kisautó, amit nem Barbie-babáknak vagy fantáziátlan kockafejeknek készítettek: a formája vagány, szinte tökéletes! Fürge, gyors, nekem a futóm?ve karakterisztikájával semmi bajom, ha kemény, hát kemény. Cserébe szinte mindent kibír, beleértve még a romániai utakat is. Pedig azt hittem, annyi kátyú már sok lesz neki. A m?szerfala imádnivaló, beleértve az ég?vörös fényt is, ami az egyik nagy kedvencem a beltérben. Az elektromos szervokormányt is szeretem, észrevétlenül változtatja a karakterisztikát, szépen a kezem alá dolgozik. Korábban volt egy 1.3-as Swiftem is, azt is kedveltem, de ég és föld a különbség.
Rossz:
Hát, van az is... Ha a légkondit bekapcsolom, mintha egy másik, nyúlós, er?tlen motor kezdene dolgzni az autóban - és ez roppant idegesít? tud lenni. Az ülések és az üléspozíció a Swiftben nekem sokkal kényelmesebbek voltak, de mondjuk ez sem egy katasztrófa. A gyári hifi elég fapados, ami még elviselhet? lenne, de vagy két hete elkezdett hülyéskedni, hol lejátssza a cédéket, hol nem - és ez már tényleg nagyon idegesít. Méghogy Blaupunkt.... A Swiftben öt évig ment egy Clarion minden gond nélkül. A sebváltó hátamenete egy szégyen, tízb?l legalább hatszor mégegyszer rá kell kuplungolni, vagy nagy reccsentés kíséretében a helyére rántani - mostanában az utóbbi módszert alkalmazom. Van egy L200-as Mitsubishim, annak a váltója fényévekkel jobb, pedig az egy teherautó. Ja, és a váltókar b?rnek kikiáltott borítása folyamatosan vedlik - vezettem már vagy nyolcvanféle autót, de ilyet még nem is láttam. A kalaptartó teljesen komolytalan, nem is merek rápakolni semmit. A m?anyagok egyébként általában is elég gagyik, szerintem a magyar meg a kelet-európai beszállítók ennyire képesek - de akkor a Suzuki meg miért nem fingatja ?ket? És a végére hagytam a legnagyobb problémát: százhúsz fölött erlkezd vedelni, mint az állat, és százhatvannál autópályán megiszik vagy tíz-tizenegy litert százon. Na ne máááár, könyörgöm! Kíváncsi lennék, milyen m?szaki titok lappang emögött a hajmereszt? viselkedés mögött...
Mindezek ellenére jól megvagyunk, hiszen e világon semmi sem hibátlan, én sem, de még a barátom Lexusa sem. Csípem a búráját a kis dögnek, de még jobban csípném, ha a Suzuki kicsit jobban odafigyelne a beszállítóira.
Hibalista
- Eddig semmi
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Vitai, Eger
Gyorsak, pontosak. Igaz, azt nem tudom, mindent rendben elvégeztek-e, mert laza vagyok, nem ugrálok az utó körül. Törzsvev? vagyok, remélem, rendesen bánnak az autómmal.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Swift | Következő autója? | Suzuki Grand Vitara (az új) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
