A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kicsi, de a miénk

Szöveges ítélet

1. ROSSZ
1.1. Keskeny utastér, hátsó ülésen nincs a térdeknek hely
1.2. A nyomatékváltó: hátramenetet kapcsolni csak a legritkább esetben lehet els?re. Komolyabb, hogy már többször megtörtént: 5-ösben haladás után egyszer?en nem lehetett 4-esbe visszakapcsolni, csak ismételt kuplungolás után. Ez nagyon kellemetlen, ha az ember éppen gyorsítás érdekében kapcsolt vissza. Ez a gép megérdemelt volna egy váltónak nevezhet? részegységet.
1.3. Az 5,5 literes átlagfogyasztás valószín?leg igaz, ha teljesen sík úton, 90...95 km/ó sebességgel, gyorsítás és lassítás nélékül közlekedünk. Sajnos ilyen forgalmi körülmények nem igen adódnak országúton.
A legkisebb emelked? vagy gyorsítás is nagyon progresszíven emeli a pillanatnyi fogyasztást.
1.4. A megadott 93 lóer?t -még ha azt is figyelembe veszem, hogy ez nagy ügyesen SAE szerint van megadva- keresem, de nem találom. Valószín?leg benne lehet - 6000 feletti fordulaton, ahol már a motor ordít és issza az üzemanyagot.
1.5. Bosszantó, hogy az els? ablakokat nem lehet feltekertetni a motor leállítása után.
1.6. Jó lenne egy hosszabb periódusidej? szakaszos ablaktörl? fokozat szemerkél? es?ben.
1.7. Nagy oldalszél-érzékenység.
1.8. A reklám szerint "a speciális magyar igényekhez tervezett óriási csomagtér" speciálisan picike.
1.9. Furcsa fényszórókapcsoló
2. JÓ
2.1. Hazai gyártmány
2.2. Szép küls? megjelenés, csinos bels?, kimondottan szép m?szerfal...mint ügyeletes Mefisztónak, itt is van egy megjegyzésem: a sok-sok kis színes fénypötty az audió/kijelz? részegységen talán már túlzás
2.3. A hosszú átrozsdásodás elleni és 4 éves teljes kör? garancia nagyon bizalomgerjeszt?; ezt csak akkor vállalja egy gyártó, ha biztos a dolgában.
2.4. A SUZUKI asszisztencia nagyon jó dolog; az ember nyugodt lehet hosszú úton és külföldön is.
2.5. Kis sebességnél, sík úton kis fordulattal gazdaságosan lehet haladni; az ember azt hinné, hogy Diesel-motor van benne. Csak akkor jön rá, hogy mégsem, amikor ebben a helyzetben kis emelked? következik vagy gyorsítani akar...a gázpedál ilyenkor csak a pillanatnyi fogyasztásmér? kijelz?jére van hatással.
2.6. Szép csendes, nyugodt alapjárat
2.7. Jó légtechnika és f?tés
2.8. Remek rálátás a forgalomra a beállítható vezet?ülésb?l
2.9. Könny? ki/beszállás

Hibalista

- Túl fiatalka még ahhoz...

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Bluebird Diesel Következő autója? "Legjobb autómárka az új autó" (Idézet Ford után szabadon)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)