A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GLX+AC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jobb, mint amit vártam

Szöveges ítélet

Egyszerűen nem értem, miért fikázzák néhányan. Persze megértem akkor, ha valaki kikap valami gyári hibás darabot, de egy átlagos Ignis igazán jó kiskocsi. Ár-érték arány megfelelő, van benne minden, ami kellhet, még talán több is.
Kicsit pattog rossz úton, de az elviselhetőség határai belül.
Kimondottan jó a viszonylag magas építés, kényelmes a be- és kiszállás. Igaz, hogy kopogós a belső borítás, de hát ebben az árkategóriában (néha még feljebb is) ez van. Egyébként nekem tetszik a belseje. A piros műszerfalvilágítás nagyon látványos éjjel.
A motor pörgős, jól megy és nem is iszákos. Nekem 7,5 liter körül eszik, zömmel városi (kb. 30% országút, 70 % város) használat mellett, de még bejáratós. Más Ignis-esek szerint ez még lejjebb mehet.
Az érdi emelkedő smafu neki.
Hosszú távon sem gyűrődtem össze benne (183cm magas vagyok).
Egész csendes az utastér is úgy 3500-as fordulatig. Ott aztán megjön a hangja, de megy is mint a golyó! De még akkor sem ordít!
A gyári hifi viszont űbergagyi. Minimum a hangszórónak nevezett papírborzalmakat ki kell cserélni benne. Akkor már egész elviselhető annak, aki nem egy túl igényes hifiőrült.
Egész jó a klíma is, nemigen érezni, hogy visszafogná az autót.
Az elektromos, sebességfüggő szervókormány meg kifejezetten kitűnő.
Egyenlőre ennyi. Majd meglátom milyen lesz pár 10 ezer km múlva!


Nos! Eltelt néhány hónap. Alapvetően nem változott a véleményem az autóról. De a gyári "hifi" a hangszóró csere után sem lett jobb, sőt egy idő után már nem is igen szól tisztán. De ezt a kukába való helyezése megszüntette. Bekerült helyette egy olyan rádió, ami az is aminek hívják, ellentétben a gyári vacakkal.
Mértem a fogyasztást az utóbbi 1300 km-en és csak városi használat mellett 7,04 litert evett meg 100 km-enként.

Hogy írjak valami igazi negatívumot is: most, hogy már kezdjük egymást kiismerni és tempósabban is megyek vele néha, feltűnt, hogy elég erősen alulkormányozott. Kipróbáltam egy olyat, amiben van toronymerevítő és úgy tűnik az megoldja ezt a problémát. Úgyhogy ez lesz az első, amit alkalomadtán beleteszek.

Hibalista

- Rosszul szóló CD-s rádió. Megoldás: kuka.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Ász. Az 1000 km-es átvizsgálásra vittem. Nagyon kedvesek és udvariasak voltak. Időre mentem és nem is kellett 10 percnél többet várnom. Az üvegfalon át végig láthattam, hogy mit csinálnak. Amennyire meg tudom itélni alaposan átnézte a szerelő és elég gyorsan végzett. Nem töltöttem 45 percnél több időt a szervízben.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4300
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Nexia 1.5 GL 16V Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)