iszik, mint a kefekötő:-))))
Szöveges ítélet
Hát először nagyon tetszett! Aztán rákellett jönnöm hogy az új modellek (mindegy melyik gyártmány) rengeteg kockázattal jár(hat)! Az első 10000 km alatt rájöttem hogy az Ignist nem lehet úgy vezetni, mint a többi "klasszikus" autót! A fékútja hosszabb mint egy átlagos autónál! Afékbetétet eszi! Bő 12000 km körül megesz eg garnitúra első betétet! Mondjuk én 85 %-ban Budapest területén belül használtam. A 3. betét cserénél tárcsákat is kellett cserélni. A gyári gumi az első kerekeken 40000 km után elkopott. A hátsó még kibirt egy 10-est még! Egyszóval a féket meg a gumit ette.A klima eszi a folyadékot, főleg nyáron. Mindig legyen egy-két flakon víz, ha valaki ilyen tipussal autózik. Csomagtartó ajtaját már mondtam hogy milyen borzalmas. A hátsó felfüggesztés merev. Tehát ha kelleténél nagy lendülettel megyünk a kanyarba, akkor az elkezd kúszni kifelé (hallottam már olyat is hogy valaki felborult az "Ignáccal")! Mikor beszállunk, jól nézzük meg mi van mögöttünk, mert észre sem vesszük a 80-100 cm magas oszlopokat, és máris lezúztuk a hátsó lökhárítót! A beszállás kényelmes. Ha hozzávesszük a rádiós-cd-s zeneműszert, akkor az összes előnyös tulajdonságát felsoroltam. A vezetőülést nem lehet úgy hátra engedni mint a többi autóban. Míg az anyósülés viszont lehet! Gyakorlatilag a jobblábunkat 90 fokos szögben kell tartani! Ez azért nagyon fárasztó! A fogyasztás városban 8,5, országúton (autópályán) 80-nal 5,5, 90-nel 6,2, 100-nál 7, 120-nál 8,5, 140-nél 10,5, 160-nál 13,2, 180-nál 15,6! Hogy lehet a szervizkönyvet úgy vezetni hogy az ember a legjobban járjon? Egyszerű! Erre magamtól jöttem rá! Persze lehet hogy előttem vár ezt valaki kitalálta! Akit érdekel, annak megírom, ha ír a kovacsf@freemail.hu e-mail címre! Mindenkinek kellemes és balesetmentes autózást!
Hibalista
- Tulajdonképpen apróbb dolgok, ahhoz képest hogy ezzel az autóval dolgoztam. A tompított világítás izzó kb. félévente égtek ki. A csomagtartó ajtaja félév után nagyon csúnyán zárodott. A váltó az 1-est és rükvercet 1 év után már csúnyán vette. A kuplung 75000-tól már csúszott.....
Ide hordtam szervizbe
Részben márkaszervízbe hordtam a Budapesten (elsősorban a szervízkönyv miatt)! Neveket azért nem írok, mert nem akarom hogy bárki által behatárolható legyen a személyem. Végül is mindig adtam jattot, szerintem nem vertek át.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
A márkaszervízen kivűl egy ismerőshöz is hordtam a kocsit (amikor rájöttem hogy a szervízkönyvet másként is lehet vezetni), aki egyébként autószerelő és otthon fusiban csinálja! Természetesen számla nélkül! Viszont ő átvert! Nem mindig azt az olajat tette amit megbeszéltünk. A 3800 Ft-os fékbetétet (legalább is autósboltban ennyi) 15000 Ft ért számította meg (beszereléssel). Csak hétköznap lehetett menni hozzá 1/2 4 és 1/2 7 között. Szombat, vasárnapról szó sem lehetett, mert akkor horgászott!
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Ibiza | Következő autója? | europán kívüli márka |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.1/10) |
