A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GLX+AC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ignis=Igásló

Szöveges ítélet

Talán nem ilyet kellett volna újonnan venni. De 2005-ben még sokkal magasabban voltak a használt autók árai. Ma már nem vennék új kocsit.
Kompromisszumokkal használható. Nem tágas, de mivel legtöbbször egyedül utazok vele ezért elviselhető. Ha nyomod neki fogyaszt mint a barom, ha óvatosan használod kellemes a fogyasztása. "Sportra" nem ezt kell venni.
Mert köztudomásúan nem megy. Ha pörgetem beindul és otthagyok vele sok meglepett embert. A hátsó futóművet tudnám feledni, de cserébe a szerelőm még nem látott futóműhibás Ignist. Én ennek örülök.
Előtte 1,3-as wartbim volt azt hiába szereltem csak rosszabb lett. Ezt nem is kell szerelni és mégis jó.
Hátrányok:
- 2 gyermek után elkezd gondolkodni az ember egy normális méretű autón (mert a 5 személy valószínűleg éhező etióp törpékkel lett számolva)
- Iszonyat hátsó futómű, komolyan a warbinak jobb volt.
- Ha nyomod hamar legurít 10 litert
- Klímától elmegy az a kis nyomaték is ami van.
- Jelképes csomagtér.
- Hülyén dönthető hátsó űlések
- Nem állítható kormány. Nem tudok normális űles-poziciót választani.

Előnyök:
+ Nem romlik.
+ Egyszemélyes autónak tökéletes (tegyük a kezünket a szívünkre, az autók 70%-át ilyen üzemben használjuk)
+ Hűt, fűt mint az állat.

Igáslónak tökéletes hobbiból senki se vegye mert gyűlölni fogja. 1,5GS sportot mai napig nem értem minek van...
Olyan az értékvesztése, hogy valószínűleg soha nem fogom eladni csak ha majd a vele egykorú összes autó már a roncstemetőben lesz és csak ezek fognak futni elnyűhetetlenül (álom-álom).

De nem baj mert igáslónak tökéletes.

Hibalista

- Ablaktörlő, garban cserélve. Kopó alkatrészt (fék) nem ír ideírni. - Kicsit korai, hogy 25000 után cserélni kellett a féktárcsákat de a mostani gartnitúra azóta bírja, tehát már többet bírt mint a gyári. -

Ide hordtam szervizbe

Debrecen, Limuzin. Érdekes módon amíg sok munkájuk volt, normálisabbak voltak. Utoljára tavaly voltam náluk olajcserén + zöldkártya csináltatáson de akkor már láthatóan rosszul esett nekik a munka. Azóta nem zavarom őket. Had pihenjenek.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Ismerős... Ingyér dolgozik és ráadásul jól. Amúgy régi autókat csinál OT vizsgára olyan aprólékosan átnéz mindent, hogy az fáj. Nála egy olajcsere beszélgetéssel simán egy fél nap. De az autó olyan szinten át van nézve, hogy azt is tudom mi fog elromlani 7468 km múlva :-)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (4) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 1,3 Következő autója? Valami családi használt nagy dög.
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)