A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis GS speciál limit 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

IGNIS 1,3 GS special

Szöveges ítélet

A gyári 185/60 R15-ös gumik mellett billegésnek megcsúszásnak nyoma sincs. Az 1,3-as VVT motor kissé zajos, és sokat fogyaszt. Városban nyáron 9-10l / 100km télen 10l alatt ritkán mérek fogyasztást, bár igaz rövid távokat megyek. 90-110 km/h országúti tempónál 6-6,2 130km/h-nál már 8-8,5 körül fogyaszt. A sebességváltás hideg időben bemelegedésig nehézkes. Magas épitésű, és viszonylag kényelmes autó, a gyári üllésfűtés egyszerüen fantasztikus.(és végre nem a "földre" ülök). A gyári rádiós szett semmirevaló pedig elvileg márkás lenne.(gyenge vétel) Kifejezetten zavaró a belső tükör, normál magasságú ember nem látja a sebességmérőt a kormánykeréktől. A csomagtartóból kispórolták a világítást. Hiába van a hátsó ülléseknél belső világítás a kalaptartó miatt a csomagtér sötét. A kaszni fényezése silány (tanuló munka), a legkissebb karc is örök darab. Ennyi pénzért fullos új autót nem kapni. Bár a városi fogyasztásával nem vagyok megelégedve, összességében megbízható jó kocsinak tartom.
Búcsú az Ignistől.
Lassan 3 éves, és a gyártását befejezik. Beszámítási értéke elég karcsú. Mi lesz, ha nem forgalmazzák??? Bukta 1Milla.
A fogyasztása sok, bár szerintem a gyári adatot egyik Ignis sem tudja. Ebből a szempontból átverés volt! A fékek 25000 km után siralmasan lekoptak.
Ezentúl a Swiftesek táborát erősítem.

Hibalista

- A vezetőüllés nyikorgott, recsegett, és mivel gyárilag fűthető körülményes volt a javítása, konkrétan egy fél napot ültem a szervízben. A kuplungot 15000km-ig háromszor kellett beállítani. Gyárilag nem volt elég olaj a sebességváltóban, ciripelt az ötödik fokozat. A bőr sebességváltó gomb évente totál lekopik. Gariban javítva, precízen.

Ide hordtam szervizbe

LIMUZIN AUTÓHÁZ DEBRECEN

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Swift 1,3 GL Következő autója? Suzuki Swift 1.5 GS
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)