A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1.5 GS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ignis - ár/érték nyer?...

Szöveges ítélet

Ez az autó, az els? komolyan vehet? Suzuki a szememben, korábban volt 1.3 8V Swiftem is, hát ég és föld. Kényelmesebb (bár alacsony emberkék szidják az ülését, nekem 184cm-vel idális hosszútávon is), a futóm? keménysége az egyetlen sarkallatos pontja, noha ezen az Ignisklubban (www.ignisklub.hu) túlléptünk a tuningosokkal, így az enyim már sokkal ideálisabb. A beltér kategóriájában igényes, noha nem luxus, hasznos tárolókkal tele van. Küls?leg szubjektív szép, nekem a hátulsó felével kellett barátkoznom, de mástól hallottam olyat is, hogy az rendben van, ám az orra, no nekem az bejön.

Motorikusan az ezeröcsi VVT láncos moci nagyon jó, kicsit az ECM lehetne szabadabb, no meg szívóoldalon nagy (volt) a folytás, s?t kipurendszerrel is sok kihozható bel?le. Jól gyorsul, városban ez hasznos, 130-140-ig pályán is takarékos, 160-at még szereti, 180-ig elmegy, felette erölködik, de ne feledjük a 4. - 5. fokozat rövidke, no meg a magas építés megfogja az autót. Ez amúgy városban a kilátásnál hasznos, és noha nem vagyok alacsony ilyenkor el?szeretettel használom az ülésmagasságot-állítást és felülök a kakasra... :)
Alacsony fordulaton lehetne nyomatékosabb, gyárilag 3000rpm-nél jön az er?, sportlégsz?r?vel már 2500rpm körül. A VVT beavatkozását legjobban autópályán lehet érezni kapaszkodósávos emelked?knél, ahol nem lassul, s?t, bár ilyenkor nyilván többet eszik...

Szereti a 98-as benzint (OMV a favoritja), jobban megy/fogyaszt vele)

Hosszútávon Görögországi túra alkalmával 4 személlyel, tet?box-al, légkondival bizonyított...

A 17cm hasfalmagasság enyhe terepen jól jöhet, bár nem egy jeep, no meg az ültetés is jól áll neki...

Két nagyimat rendszeresen szállítom vele, szeretik a magas ülést, könny? ki-be szállni...

Hibalista

- Önindító (Denso Marelli Italia - melyik japi adta el a licenszet az olaszoknak?)

Ide hordtam szervizbe

Gézu mester - ahol dolgozik márkaszervízben...

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Swift 1.3 8V GC cool Következő autója? Nem akarok cserélni egyenl?re
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)