A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GC VVT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ignics a kék szörny

Szöveges ítélet

Friss jogosítványos sofőr vagyok. Opel Astrán tanultam meg vezetni és meglepett az Ignis dinamikája és ereje. Első pár alkalommal egy kis gázadásnál és kuplung emelésnél kapartattam vele (Az Opelnél ennyi kellett a dinamikus elinduláshoz, de nem kapartattam) .Főleg városon belül mozgok vele, családi kisautónak első osztályú, megbízható, mindig pöccre indul és még soha nem hagyott cserben. Mondják, hogy drága az Ignis szervizelése, de ez szerintem nem igaz. Ritkán kell benne alkatrészt cserélni (ezt több Ignisestől tudom).

Időnként rendetlenkedik a rüki váltása, de ha nem sikerül elsőre, egyes után simán megy másodszorra. Azt mondják, hogy a hátsó merev tengely miatt 150 km/óra felett pattog a hátsó része. Autópályán max. 130-al lehetne menni, nem? Még nem mentem vele ilyen gyorsan, erről nincs véleményem.

Nagyon megérte a pénzét, alsó középkategóriás autóként kiváló választás.

A párom nem tudta megszokni, ezért cseréltük le egy dízel Renault Thaliára, amilyenen ő tanult vezetni. A Rönyó nem pattog úgy az úton, mint az Ignis és nem érezni benne annyira az úthibákat sem, könnyebben indul a nagyobb nyomaték miatt. Ennek ellenére magamtól nem cseréltem volna le, de a párom fontosabb, mint az, hogy milyen szekeret hajt az ember...

Első autónak megfelelő volt, bár nem igazán tisztelik az utakon.

Hibalista

- Használtan vettük idén (2012) a verdát egy autókereskedésben. Az ékszíjat alapból ki kellett rajta cseréltetni, mert indulásnál nyikorgott. Volt olajcsere és az összes szűrőt kicseréltettük (olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő), ablaktörlő és hűtőfolyadékot töltöttünk bele és a szervizben kicseréltettük az irányjelző kapcsolót is. Nem működött a hátsó ablaktörlő sem és a pótféklámpát is helyrehozták. Azóta kifogástalanul működik.

Ide hordtam szervizbe

Tímár Motor's Budapest, IV. ker. Irányi Dániel utca 2-4. Nagyon meg vagyok velük elégedve, reggel 8-ra odavittem a verdát, délután 3-kor már mehettem is érte.A fent felsorolt munkákat 29 ezerért végezték el, az ékszíjat és a levegőszűrőt ők adták (a többi szűrőt és a motorolajat én vittem). Kicserélték az összes vezetéket.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Suzuki szerviz: Ray-Car Bp. IV. ker.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Thalia 1.5 DCi 65LE
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)