Ignics a kék szörny
Szöveges ítélet
Friss jogosítványos sofőr vagyok. Opel Astrán tanultam meg vezetni és meglepett az Ignis dinamikája és ereje. Első pár alkalommal egy kis gázadásnál és kuplung emelésnél kapartattam vele (Az Opelnél ennyi kellett a dinamikus elinduláshoz, de nem kapartattam) .Főleg városon belül mozgok vele, családi kisautónak első osztályú, megbízható, mindig pöccre indul és még soha nem hagyott cserben. Mondják, hogy drága az Ignis szervizelése, de ez szerintem nem igaz. Ritkán kell benne alkatrészt cserélni (ezt több Ignisestől tudom).
Időnként rendetlenkedik a rüki váltása, de ha nem sikerül elsőre, egyes után simán megy másodszorra. Azt mondják, hogy a hátsó merev tengely miatt 150 km/óra felett pattog a hátsó része. Autópályán max. 130-al lehetne menni, nem? Még nem mentem vele ilyen gyorsan, erről nincs véleményem.
Nagyon megérte a pénzét, alsó középkategóriás autóként kiváló választás.
A párom nem tudta megszokni, ezért cseréltük le egy dízel Renault Thaliára, amilyenen ő tanult vezetni. A Rönyó nem pattog úgy az úton, mint az Ignis és nem érezni benne annyira az úthibákat sem, könnyebben indul a nagyobb nyomaték miatt. Ennek ellenére magamtól nem cseréltem volna le, de a párom fontosabb, mint az, hogy milyen szekeret hajt az ember...
Első autónak megfelelő volt, bár nem igazán tisztelik az utakon.
Hibalista
- Használtan vettük idén (2012) a verdát egy autókereskedésben. Az ékszíjat alapból ki kellett rajta cseréltetni, mert indulásnál nyikorgott. Volt olajcsere és az összes szűrőt kicseréltettük (olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő), ablaktörlő és hűtőfolyadékot töltöttünk bele és a szervizben kicseréltettük az irányjelző kapcsolót is. Nem működött a hátsó ablaktörlő sem és a pótféklámpát is helyrehozták. Azóta kifogástalanul működik.
Ide hordtam szervizbe
Tímár Motor's Budapest, IV. ker. Irányi Dániel utca 2-4. Nagyon meg vagyok velük elégedve, reggel 8-ra odavittem a verdát, délután 3-kor már mehettem is érte.A fent felsorolt munkákat 29 ezerért végezték el, az ékszíjat és a levegőszűrőt ők adták (a többi szűrőt és a motorolajat én vittem). Kicserélték az összes vezetéket.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Suzuki szerviz: Ray-Car Bp. IV. ker.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Thalia 1.5 DCi 65LE |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
