Igi baba,köszöni jól van.
Szöveges ítélet
Corsábol ültem át az Ignisbe.Elegem volt az állandó kisebb nagyobb hülyeségekből.Mondjuk a népitéletet megnézve az agyon sztárolt Német autók alig 7.5 ös átlagot érnek el.Erről ennyit.Többször kipróbáltam az Ignist,mielött megvettem.Tudtam mit kapok 2.5 milláért.Eladni nem akarom,igy nem érdekel,hogy a felét se éri 4 évesen az új árának.A fentartása viszont bagóba se kerül.Olajcsere 15 ezrenként és ki is merült a szervíz.Még egy izzót se kellett cserélni a négy év alatt.A motor 3000 ezerig csendes és átlagos menettulajdonságokat mutat.Efelett viszont megjön a hangja,de az ereje is rendesen.Pl elözésnél, 70-nél vissza harmadikba,oszt adjad neki 120-ig húz mint az állat.Föl 4-be.A corsa gyíkfing volt ehhez képest.A fogyasztás sem vészes.Többször is mértem.Legutóbb januárban -4, -8 fokban.Tank teli.Mentem vele 100 vagy 200 kilómétert,ismét tank teli. 7.3 átlag jött ki úgy,hogy a megtett út 70% vároban furikázás,reggelente a gyerek oviba stb.Nyáron ez kb 0.7 l rel kevesebb.Négy embernek elegendő a hely.A futómű kicsit kemény,de nem zavaró.Mentem vele egy huzamba 350-400 kilómétert is és nem lett semmi bajom.Érdekes.Természetesen vannak gyenge pontjai(hülye helyen levő csomagtérvilágitás,magasan levő gázpedál,sajtreszelő érdességü üléshuzat,gyenge cd-s rádió,meg mittudom én.De müszakilag minden jó,minden működik és ez a lényeg.A Suzukikat ez tette népszerűvé hiába is fikázzák sokan.Télen-nyáron pöcre indul.Nem egy, régebbi Suzuki taxi ill tanuló autó van,lásd akár itt a népitéletben amelyek túl vannak a 300 ezer kilóméteren minden zokszó nélkül.
Hibalista
- csak a kötelezőszerviz
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 47500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | corsa | Következő autója? | marad ez |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
