"Igénytelen versenyterepjáró": jó vicc, mi
Szöveges ítélet
Érdekes autó, vegyes érzelmeket vált ki belőlem, a valóság az hogy sz*r a felfüggesztés, gyenge műanyagok, az ülés hosszútávon kényelmetlenek és zörögnek, a rádió gyengécske.
A Felfüggesztés:
kemény, sportos, de pattog és csúszik a hátulja elég durván.
A motor:
1.5 VVT DOHC tehát a japánokat ismerve ebben nem szoktak mellényúlni.
99LE 133Nm ami nem sok, aki nézte már a forgalmit tudja, hogy nincs 1 tonna tehát, "megy mint a sakál" - Winkler R. (105le/tonna le/súly arány)
Fékek:
Elég jók ABS+EBD teszi a dolgát.
Váltó:
Pontos, bár mostanság elég nehezen veszi be a hátramenetet. (70000km után nem kéne még)
Az autó a célnak megfelel, még finom terepezés is megy vele.
folyt köv.
Hibalista
- Elszakadt akku kábel, pár ezer ft.
- Nem volt az olvasó lámpában elöl izzó.
Ide hordtam szervizbe
suzuki sopron
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 70 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | clio 1.4 16v | Következő autója? | -- |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
