Igénytelen
Szöveges ítélet
Nagyon jól gyorsul, 4ezres fordulattól nagyon megindul, de csak padlógáz mellett, dinamikus a városban, a pályán sem marad szégyenben. Kissé szokatlan volt a kanyar tulajdonsága, de csak szokás kérdése volt. Még a kötelez? szervízen és 1 garnitúra fékbetéten kívül nem költöttem rá.
Hibátlan klíma teljesitménye van nagy melegben is funkcionál.
Nagyon jó futóm?ve még a legnagyobb kátyu akadályokat is vette. Nem zörög rajta semmi. Ahhoz képest, hogy csak egyféle gázadást ismerek, mert kemény a lában nem is fogyaszt sokat. A klíma bekapcsolása sem terheli a motort. A gyári gumija nagyon gyorsan kopik, de cserébe nagyon jól tapad, még es?ben is. Azért odafigyelhettek volna a nagyobb darab emberekre is, mondjuk ha az ülést hátrébb lehetne tolni jobb volna.
Egyszóval nagyon jól eltalált autó, a következ? is ilyen lesz, de most kibróbálom a dieselt is.
Hibalista
- 2000km-.ig vernyogott a két hátsó csapágy, (opel volt benne)
- míg japán nem került bele, szevízbe 1 órás várakozás után kicserélték, azóta is tuti, ülése nyekergett, (120kg vagyok), de megoldották.
Ide hordtam szervizbe
Top Autó szervíz kiválló.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 44000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Punto gt | Következő autója? | Suzuki ignis d |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
