Igenis meg nem IS
Szöveges ítélet
Az összeszerelési minőség nagyon gyatra, már 40 ezer km után is kopognak belül a műanyagok, az ajtó csavarjai kilazulnak, így a bezáráskor olyan érzés mintha épp leesni akarna. A festésről: a hátsó lökhárítón a felső lakkréteg, szépen elkezd lehámlani, ami csak közelről feltűnő, de onnan nagyon, főleg, ha a feljött fólia szerű anyag alá kosz kerül. A futómű?Inkább, hagyjuk... Átmenni vele egy fekfőrendőrön, csak kb 2km/h sebességel ajánlatos, de még úgy is szétrázza az embert.A fogyasztás városban 10l körüli. Új ára 2 820 000Ft volt, most 1,5 M-ért is nagyon nehéz lenne eladni. Egyébként szép autónak találom még mindig, főleg a GS kivitelben selymesezüst metál színeben, mindenfél ajtó- és lökhárítóvédő csík nélkül.Ahol már a kereskedésben rárakják ezeket azt mai napig nem tudom megérteni...minek??Ezt az autót nem ezekkel a műanyag csíkokkal tervezték, amelyiken rajta van az teljesen megtöri az autó egyébként szép vonalait(persze ez csak a szubjektív véleményem, gondolom sokaknak fontosabb az, hogy ne karcolódjon össze, ha egy másik kocsi rányitja az ajtaját).
Hibalista
- kézifékkar csere, jobb hátsó ajtó a leesés szélén: a csavarok folyton kilazulnak, az ajtó bezárása mint egy öreg sufnié, fékbetét, bajuszkapcsoló csere
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Swift | Következő autója? | nem Suzuki |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
