A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,5 GS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Felemás érzések

Szöveges ítélet

Ez tulajdonképpen 2 autó merthogy a feleségemnek és nekem is ez van 3 hét különbséggel vettük át. Az enyémbe mostmár több mint 16000 km van a feleségemébe 10000 körül (5000 én tettem bele). Előtte 1996-os Swiftem volt (GLX-C 1,3). 9 év 100000 km-rel. Hát nem jobb, mint az volt. Bár arra egy Trabantról tértem át, lehet hogy csak akkor nagyobb volt a különbség. Az érdekesség, hogy két majdnem egyszerre átvett kocsi között ekkora különbség legyen. Az enyém, a fütyülős (lásd a hibalista), kuplungja középen fog nagyon puhán, a feleségemé alul és keményen. Fulladok is vele mikor átülök. Az enyém gyorsulása egy rakás szar, mintha dízelt taposnék, a feleségemé egész jól megy. Mégegyszer hangsúlyozom: mind a kettő 1,5 GS három hét különbség, na jó az enyém nem metál, de hogy ennyivel szarabb legyen. Az üzembiztonsággal eddig nem volt gond (a Swift is jól teljesített). Bár amikor belső szellőzésre kapcsolok, akkor is jön be kintről kissé a büdös, érdekes ebből a szempontból is jobb a feleségemé. A fogyasztása is elég soknak tűnik. Szóval ambivalensek az érzéseim. Igazából jobbra számítottam a régi Swithez képest, de legjobb esetben is ugyan olyan. Jó-jó van benne elektromos ablak elöl, bár az emelőmotor dudora nyomja a térdemet, a lábam is sokszor beleakad a gázpedál melleti (talán a légkondi) dobozba. Persze magas építésű instabil, a seggét lazán arrébb teszi egy-egy kanyarba fél méterrel is, csak az ügyességemen múlik az árok vagy a szembejövő tégláskamaz elkerülése. Pl téli gumival sokkal stabilabb, a nyári széles könnyűfelni valahogy nem lett hozzá kitalálva. Az ülésfűtés hiányzik. Valahogy az-az érzésem, mintha ez enyémet már használták volna, pedig nullkilométeresen vettem át, ettől hat motorikusan lestarpáltabbnak, de úgyis kiröhögnének a szalonban, ha megemlíteném. Azért több Ignist nem veszek, Suzukit még lehet.

Hibalista

- Nem romlott el semmi. Gyárilag fütyül a menetszéltől 60 km felett. Azt mondták rossz a szélvédő illesztése, de nem mertem kicseréltetni, lehet hogy rosszabb lesz.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Pest

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Swift 1,3 GLX-C Következő autója? Suzuki(?)
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)