A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GS AC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fekete vipera

Szöveges ítélet

Első új autóm, főleg a friss anyuka feleségem miatt választottam, aki nem egy Fittipaldi, így egy könnyen vezethető, városban jól használható autót akartunk, amit a kisbabával és a kismamákkal nyúzhatnak, ezzel nincs is semmi baj, mert 2,5 év alatt gond nélkül bírja ha néha "reccsen" a váltó, felmegy a járdára és a mostani viharos időkben is simán viszi a vizesárkokat. Az 1,3-as motor 4000-fordulat felett ér valamit, lehet hegyezni, megy mint a vadállat, országúton viszont elég gyengusz, nyomaték kevés, érdi emelkedőnél vissza kell kapcsolni, ha tartani akarod a sebességet.
130 felett már zajos. hosszú távon kényelnetlenek az ülései.
De a legdurvább a futómű. A tervezőt végigvezettetném a régi Szentendrei út keresztbordáin, amin a merev hidas förmedvény hatalmas csattanásokkal nyel el, a tizedik után megbánod, hogy ezt vetted az biztos. Klíma király, ülésfűtés egy fokozatú: vagy nincs, vagy leégeti az aranyeret, de hasznos dolog akár nyáron is. Gyári CD-kidobtam, cseréltem egy mp3-lejátszóra, de így a műszerfal órája többé nem állítható, mert azt csak a gyári fejegység(?) tudta, egyébként a gyári hangszórókat is kicseréltem, de a kis méretek (elöl 10 cm, hátul 13 cm) nem biztatnak csoda dolgokkal.
Ami még idegesít az a fogyasztás, ami 7 alá nem vihető, igaz 8,5-nél sem mértem többet, de én egy ilyen kisautótól sokallom. A gyári Continental gumikat ki kellett cserélni (hálistennek garanciában), mert jó régi abroncsokat raktak rá amik hosszában repedeztek meg. Vezetési élménye síma utakon egész kellemes.
És persze buktam mint állat, már több mint egy milliót, aki ignist akat venni csak használtat és mindenféleképpen próbálja ki mit csinál rossz utakon, egyébként bátran lehet ajánlani, mert nem rossz autó, igaz túl jó sem.

Most, hogy jól állt a forint, sikerült megszabadulni tőle, csak 200 000 -et kellett ráfizetnem! És abszolút nem hiányzik, soha többet szabadidőautó, merev tengelyes futómű és igazából új autó is minek?

Hibalista

- 2 év után az összes gumi berepedezett, csere
- Következő szervíznél féktárcsát kell cserélni

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (4) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Xsara Következő autója? ??
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)