A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1.3 GS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ez van! Szomorú Szamuráj

Szöveges ítélet

Nos: Pörgös motor. Jól megy. Rövid áttételek, buta alapszinek. Mit is világít a hátsó-belsö világítás? Nem tudni, többnyire a kalaptartót, ami gyakran kiugrik a helyéböl, ki kellene dobni... Nagyobbnak néz ki mint amekkora! négy ember sem tud külföldre menni vele nemhogy öt! kettöre -háromra pont jó! Szerintem jó a fék! A hátsó üléssor sajnos nem dönthetö szintben, a gyári fekete belsö könnyen koszolódik, nincsen belsö kapaszkodó-ruhaakasztó, valami kemény müanyag cicereg a sarokban. A szélben, kanyarban ill. kamionoktól erösen inog, 120 is stabilan tartható vele, de 90-nél szinte alig eszik! 5,5! Bejáratásnál 9-et evett! A hátsó futómü nem megfelelö! Buckán, sinen megpattanva ki tudja hol landolunk! Szeretem mert olcsó, jól beszámítoták totálkáros Renault-omat! nem volt túl jó vétel de ha igénytelenségét jól tartja, bizony megszeretem....

Szerinten iszonyatos az értékvestése, ebbe tényleg ne nem jó belegondolni, mivel hitellel együtt majdnem 1.8 milliot fogok bukni rajta a hat év alatt, és ez sok!

Mindenkinek kell hozzá gyári üláshuzat, ami lehet, hogy pontos, de nehéz fölraki és az elsö ülések tetejénél igen vicces. Terepen egész jól boldogul, de a magasságnak ára van gyorsabb tempónál elkezd imbolyogni, mint egy papirsárkány.

Elkezdtem gondolkozni azon, hogy másoknál is ilyen csökkent értékű a tompított? A refi nagyon jó, de nélküle veszélyes az éjszakai száguldás. Apósomnak wagonja van, ő úgy fogalmazott, hogy a tompított hamar véget ér.
Kicseréltem az izzót egy erősebbre, jobb is lett...
A kesztyűtartó egyik oldalánál növekedésnek indult a hézag, elég csúnyán áll el, kb: 1 cm.

Hét évesen eladtam az autót, de szerelési munka NEM volt rajta, nem kellett semmit javítgatni, amíg megvolt, csak a színe volt kopottabb mint új korában!

Eladáskor a klíma hiánya és egy koccanás előtörténet sokat rontott a piaci helyzetemen, de ettől függetlenül ha kisautóra lenne szükségen vennék Ignis-t.

Hibalista

- Nulla! Bocs, kellett centírozni a kereket és vettem téli gumit is! Ablaktörlő, mert a gyári vacak! Belülre szereltettem kapaszkodókat, mivel a nagymama többször belekarmolt a tetőkárpitba, kb. 8eHUF - ja írok az átvizsgálásokról is I./15ezres=16,2eHUF II./30e =16,5eHUF III./45e=28,7eHUF a 60, 75, 90-es szervizek kb. 20 körül voltak szintén

Ide hordtam szervizbe

S-Szekszárd, jók, de nem tudnak hamar idöpontot adni

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 93400
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Twingo Következő autója? T4-ből már a másodikat fogyasztom
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)