Ez van! Szomorú Szamuráj
Szöveges ítélet
Nos: Pörgös motor. Jól megy. Rövid áttételek, buta alapszinek. Mit is világít a hátsó-belsö világítás? Nem tudni, többnyire a kalaptartót, ami gyakran kiugrik a helyéböl, ki kellene dobni... Nagyobbnak néz ki mint amekkora! négy ember sem tud külföldre menni vele nemhogy öt! kettöre -háromra pont jó! Szerintem jó a fék! A hátsó üléssor sajnos nem dönthetö szintben, a gyári fekete belsö könnyen koszolódik, nincsen belsö kapaszkodó-ruhaakasztó, valami kemény müanyag cicereg a sarokban. A szélben, kanyarban ill. kamionoktól erösen inog, 120 is stabilan tartható vele, de 90-nél szinte alig eszik! 5,5! Bejáratásnál 9-et evett! A hátsó futómü nem megfelelö! Buckán, sinen megpattanva ki tudja hol landolunk! Szeretem mert olcsó, jól beszámítoták totálkáros Renault-omat! nem volt túl jó vétel de ha igénytelenségét jól tartja, bizony megszeretem....
Szerinten iszonyatos az értékvestése, ebbe tényleg ne nem jó belegondolni, mivel hitellel együtt majdnem 1.8 milliot fogok bukni rajta a hat év alatt, és ez sok!
Mindenkinek kell hozzá gyári üláshuzat, ami lehet, hogy pontos, de nehéz fölraki és az elsö ülések tetejénél igen vicces. Terepen egész jól boldogul, de a magasságnak ára van gyorsabb tempónál elkezd imbolyogni, mint egy papirsárkány.
Elkezdtem gondolkozni azon, hogy másoknál is ilyen csökkent értékű a tompított? A refi nagyon jó, de nélküle veszélyes az éjszakai száguldás. Apósomnak wagonja van, ő úgy fogalmazott, hogy a tompított hamar véget ér.
Kicseréltem az izzót egy erősebbre, jobb is lett...
A kesztyűtartó egyik oldalánál növekedésnek indult a hézag, elég csúnyán áll el, kb: 1 cm.
Hét évesen eladtam az autót, de szerelési munka NEM volt rajta, nem kellett semmit javítgatni, amíg megvolt, csak a színe volt kopottabb mint új korában!
Eladáskor a klíma hiánya és egy koccanás előtörténet sokat rontott a piaci helyzetemen, de ettől függetlenül ha kisautóra lenne szükségen vennék Ignis-t.
Hibalista
- Nulla! Bocs, kellett centírozni a kereket és vettem téli gumit is! Ablaktörlő, mert a gyári vacak! Belülre szereltettem kapaszkodókat, mivel a nagymama többször belekarmolt a tetőkárpitba, kb. 8eHUF - ja írok az átvizsgálásokról is I./15ezres=16,2eHUF II./30e =16,5eHUF III./45e=28,7eHUF a 60, 75, 90-es szervizek kb. 20 körül voltak szintén
Ide hordtam szervizbe
S-Szekszárd, jók, de nem tudnak hamar idöpontot adni
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 93400 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Twingo | Következő autója? | T4-ből már a másodikat fogyasztom |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
