A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ez kell a magyarnak

Szöveges ítélet

Először idegenkedtem a típustól, mégiscsak egy Ignis, gondoltam, de amikor először vezettem megváltozott a véleményem. 2003-ashoz képest igen modern tetszetős a beltér(hasonlítsd össze pl egy 2004-es Puntóval), a műanyagok minősége megfelelő nincs az a gagyi benyomás mint pl a Renaultokban. Kényelmes a be és kiszállás, jó a magas üléspozíció.

Az utazási komfortot csak a hátsó merev tengely menettulajdonságai csökkentik. Nagyon durván feszes a futómű, megérzi a legapróbb kátyút is, kishíjján egy aprópénzt is megérezni, viszont jó minőségű úton ez előny, de az nincs hazánkban. Szélzaj nem jelentős nemzavaró nagyobb sebességnél sem.

A motor: A 92lovas motor nagyon viszi a kasztnit 1 személlyel, üresedő benzintanknál:). 2500-as fordulatig gyakorlatilag semmi 3000 felett úgy megindul hogy szabályosan présel az ülésbe. Még 5.sebességi fokozatban is szépen gyorsít, nem kell visszaváltani egy 90kmph-s előzésnél. Ez csak egy személyre vonatkozik, ha négyen öten ülünk benne, netán még csomagok is vannak, és még a tank is tele van akkor totál halott, ebben az esetben nem kell tartani az ülésbepréselődés jelenségétől, pörgetni kell a motort hogy mennyen egy parányit is.
A váltóáttételezéssel vannak gondjaim, túl rövidek és egy 6.gang elférne. 5.fokozatban 1500-nál 50kmph 100kmph-nál már 3000rmp. Vákuumban képes lenne a 200kmph-ra is viszont 160körül találkozik azzal a szembejövő légmennyiséggel amit a motor ereje már nem tud leküzdeni, így itt a vége valahol.

Havi 2000km-t megyek vele városon kívül 80-90-es tempóval 5,3-5,5 l/100km-el el lehet közlekedni vele, teljesen baráti. Eddig mindig indult simán gyakorlatilag semmi gond nincs vele csak tankolni bele és megy, egy dolgos kis gép merem ajánlani mindenkinek.

Hibalista

- Csak apróságok vannak, de ezek is bosszantóak tudnak lenni: - -Vezetőoldali napellenző rögzítése adta meg magát, menet közben random leliffent(idegbajt lehet tőle kapni) 5000Ft - -Hátsó ablakmosó vezetéke szétcsúszott és a kalaptartóra folyt az összes mosófolyadék, ezt maszekban megoldottam de nem volt egyszerű, alig lehet hozzáférni.

Ide hordtam szervizbe

Magam végeztem a karbantartási munkákat.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Corsa CDTI vagy Grande Punto JTD
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)