EZ a Suzuki már nem AZ a Suzuki?
Szöveges ítélet
El?bb a negatívokat hátha elfelejted mire végigolvasod :)
Megdöbbent?en sokat kajál. A legrosszabb az hogy a pillanatnyi fogyasztásmér?t?l falra tud mászni az ember. Ha azt akarod hogy kijöjjön a katalógusadat 6.5 lityi országúton, pont 90-el kell menned és csak szép finoman, tojással a talpad alatt. Autópálya? 130nál eszik 8at. Onnan felfele meg csak a fejét fogja az ember... És istenemre, nehéz megállni a száguldozást, megy mint disznó!!
Az ülés tényleg rövid, és a kormány nem állítható, kicsit nehéz kényelmesen elhelyezkedni benne (nekem +1 párna segített, így ki lehet birni 6-8 órát benne egyhuzamban anélkül hogy az embernek lerohadna a lába).
Kemény futóm? (rá lehet fogni hogy sportos, de nem az amugy), legalább nem imbolyog de Budapesten kirázza az ember lelkét. Macskak? el?tt úgy húzza be az ember a nyakát mintha a 220ba készülne belenyúlni... És sajnos ez szétrázza belül a m?anyagokat, kalaptartó-kesztyütartó nekem hamar elkezdett zörögni, nem gy?zöm szigetelni (másoktól úgy hallom nekik nem zörög lehet én fogtam ki, vagy megyek túl durván). Ülés is elkezdett nyikorogni, szervizben 5 perc alatt ingyér meghúzták a csavarokat mostmár OK.
Gyári CD min?ségben ott van (kékpötty) papírhangszórók kevésbé. Érdemes cserélni ?ket, a CDb?l szebbet is ki lehet hozni.
93 LE! és 1 tonna, mint mondtam elég disznó. Vagyis ló. 3000ig nyugis családi autó, onnan megindul és megy. Innen kezd el fogyasztani is, de akkor is megéri :) Vége hátszél nélkül 170 felett, nem volt még alkalmam kipróbálni. Kényelmes utazósebesség 150ig, onnan nagy szélzaj (a magas építés miatt). Ja, hangszigetelés konvergál a nullához néhol, pl. a sárvéd?n meg lehet számolni hány kavics ver?dik fel. Amugy szél, gumi elviselhet?.
Az enyémben van klíma, nyáron az kötelez?. Kormány pont 3-at fordul egyik végéb?l a másikig, könny? tekergetni. Állati jó sebváltója van, szinte belecuppan a fokozatokba. Könnyen jár, viszonylag rövid úton (páratlan fokozatokban enyhe buszhang, érik az olajcsere...). Csomagtartó nekem pont elég, a hátsó ülések nem hajthatók le egyszintbe a csomagtér padlójával! Ennek ellenére amit bele akartam rakni azt eddig mindig sikerült is. Vicces benzinszint mér?, lámpicsku kigyulladása után még 100km-t elmegy!
Rengeteg tárolórekesz, fogalmam sincs mit hova raktam, majd egyszer rajzolok térképet ha ráérek...
Állítólag ennek a karosszériája már nem papírból van (csak a burkoló lemezek :), lánglovagok.hu-n látni fasza képeket ahol igniseknek mindene szét van törve de az utastér sértetlen. Azért ez megnyugtató. Széria 2 légzsák, ABS, remélem sose fogom ?ket komolyan használni.
Ha olyan a motorja mint a régebbi suziknak, a kötelez? szervizeken kívül sehova nem kell vinni 200ezres koráig. Nem volt drága, jó hitellehet?ségek vannak (sajnos eladni is csak ocsóér lehet gondolom).
Ja, szervizekkel, márkakereskedésekkel vigyázni kell, hallottam elrettent? dolgokat! A Plusszal eddig meg vagyok elégedve, gyorsak, precizek, segít?készek voltak eddig.
Érzésre az Ignis teljesen hozza az autót, én abszolút elégedett vagyok vele. Persze vannak jobban összerakottak, gyorsabbak, szebbek, de nem ebben az árkategóriában. Eddig benzinen kívül semmit nem költöttem rá, bár még elég új, remélem nem is fogok.
Na majd ha eszembe jut más, még írok.
Hibalista
- eddig semmi
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Plusz (Budapest XI)
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
