A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Erdészek, földm?vesek gépe

Szöveges ítélet

Eleje. Máig sem értem, hogy 2003-ban kihoznak egy autót, 1 féle kasztnival, 1 féle motor váltóval, 1 féle (szerintem igénytelen) kárpít, csak a színt lehet válogatni és, hogy legyen CD ablakemel? stb. a nép meg veszi mintha ingyen lenne. Pedig még csak annyira nem is olcsó. Nálunk ez az anyagbeszerz?s kocsi, el?tte Swift volt (megvettem megvan a mai napig 200e km-rel) én megint Swiftet vettem volna. milliós full extrás autó (akkoriban). Légzsákhegy, elektromos ablak (de csak el?l, hátulra nem elérhet?), CD-s rádió (olyan szar, hogy én szégyellem magamat a Blaupunkt helyett), ABS, könny?fémfelni (még a pótkerék is az, de minek), satöbbi. Keszty?tartóba nem jutott világítás, a napszemüveg tartó király (azóta vettem egyet a Swiftembe is). Az els? világítást nem lehet nyított ajtónál lekapcsolni, ellenben a hátsót igen (normális vagy Margit?). Halkan jegyzem meg, hogy ennek a feladata lenne a csomagtartó megvílágítása amiben a kalaptartó er?sen akadályozza. A motor váltó szerintem frankó, az hogy sokat eszik az a magas kasztni miatt van, hiába a szelet le kell gy?rni. A fútóm? sem rossz. Földúton. Aszfalton egy rakás szar (bár többször volt már benne t?bb mint 500 kg és nincs baja). Szoktam járni a 4-en és Vecsés-Üll? köz?tt a M0-s építési területén járok. Múltkor egy nagy zuhi után akkora dagonyák lettek mint egy foci pálya. Ez meg csak megy át rajta. Igaz dzsuvás lesz és már lóg egy kicsi a l?khárító el?l, a vonóhorgot kezdem beépíteni a hátsóba, de megy. Ez az igazi terepe, szerintem 4 kerék hajtással és normális gumival nincs ellenfél.
Összegzés: ha rendes futóm?ve lenne, elnéznem neki a kényelmi hibákat. Igy viszont nem.
Ui: A sevizben amikor megj?tt az Ignis Sport, azzal dicsekedtek, hogy az már 4 tárcsaféke. Tudom, hogy nem csak ez számít de az Oltcitomon 1992-ben is 4 tárcsafék volt. A fapadosban.

Hibalista

- Jobb oldlai B oszlopon összement a m?anyag.
- Nyikorog a jobb els? toronycsapágy támasz.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Varró

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (4) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Swift 1,3 GL Következő autója? Chevrolet Lacetti SW 1,6 Elite
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)