A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1.3 GS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Előnyök, hátrányok

Szöveges ítélet

Előnyök:
Nagy hasmagasság - száraz földúton jó terepjáró képesség, télen nagy hóban is jól közlekedik (garázs-hólapátolás)
Magas üléspozició - jó kitekintés, idősek is könnyen ki-beszállnak, kismamának is könnyebb betenni a gyereket a gyerekülésbe
Nincs meghibásodás (eddig) - fékbetéten, ablaktörlő lapáton kivűl még semmit sem cseréltem.
Jó elektromos rendszer - gyári akksi (36Ah) még mindig jó (6 éves), izzókat még nem cseréltem
Használtan olcsó - 1MFt
Iridium gyertya - 100ekm
Korrozióálló kipufogórendszer - az Opelemnél ugyanennyi km-nél kétszer is kellett hátsó dobot, egyszer középsőt cserélnem (román benzin).
Fogyasztás 6l/100km/90-100km/h télen-nyáron
Olcsó alkatrész - koccanás miatt karosszéria munkához kellett vennem.
Megbízható, nyomatékos motor

Hátrányok:
Magas súlypont miatt rossz úttartás kanyarban - megszokható. Emiatt nincs az első üléseknek oldaltartása, hogy ne legyen túl merész a sofőr.
Nagy sebességnél nagy fogyasztás - nagy légellenállás miatt.
Nagy sebességnél zajos, szét akar esni, rossz az úttartása, nem fekszi az utat, bizonytalan az egész. Alapvetően nem autópályára való.
Hátsó merevtengely - ráz, pattog
Gyári gumi (Continental Eco) vizes úton nagyon csúszik. Első ilyen alkalommal kanyarban átcsúsztam a szembejövő sávba. Téli gumival nem csinál ilyet, tehát az "olcsó" Continental a hibás.
Csomagtér ajtó zörög, egyszerüen nem fogja meg stabilan a zár.
178 cm-es magasságommal még éppen jó az ülés-pedálsor távolság - magassabb ember ne vegye.
Papírvékony karosszéria - egy újjal benyomható.
Rossz az ablaktörlő - gyenge a lefeszítő rugó
A rádió katasztrófális (legmagassabb felszereltség+"prémium" Grundig rádió). A Suzuki miért ilyen sóher, hogy egy ezer forintos antennaerősítőn spórol? Minden Ignises erre fog majd visszaemlékezni, ha majd kocsit akar cserélni: "szar volt a rádiója!"
Alacsony fordulatszámon nyomatékszegény motor - 5 éve megvan a kocsi, de még mindig vagy a motort bőgetve indulok, vagy lefullad a motor. Olyan kicsi fordulatszámtartományban indul csak normálisan, hogy azt alig találom el.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (3) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 11000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 79000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Opel Astra F Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)