Egész jó...Naggyon jó
Szöveges ítélet
Előnyök:
-motor: 1490cccm 99Le, most már kb 110Le:) jól pörgethető, kellemes nyomatékleadású (VVT) erőforrás.
-váltó: pontos, határozott megvezetésű.
Hátrányok:
-kezdetben a kritikus pont a futómű volt<--- kijavítva maximálisan:)))
-első "ülések"
Ahogy a gyültek a km-ek annál borzalmasabb lett a minősíthetetlen futómű, a hátsó lengéscsillapítók rekord idő alatt puszultak el, az elsők is "felpuhultak"...lépni kellet (kb 50.000km lehetett a kocsiban) egyre bizonytalanabb kanyarvétel, félelmetes kikerülési manőverek.
Beszereztem egy sportrugószettet (-20mm), már "csak" rendes gátló kell hozzá... Mivel egy gyártó sem készít a magyar Ignishez sportlengéscsillapítót nem volt egyszerű a történet. Hála két fővárosi Mesternek remek első (gázos) gátlókat készítettek ill. hátsókat (szintén gázos) cseréltek. Kapott még a kocsi egy toronymerevítőt, rozsdamentes sportkipufogót, direktszűrőt.
Ezek után már tényleg nagyon kedvemre való lett a kocsi.
<--- minden "tuning" infót innen szereztem:www.ignisklub.hu
Hibalista
- generátor, biztonsági övek, Cd-s rádió
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Borongics Balatonboglár
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | talán swift sport??? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
