Csapdahelyzetbe kerültem miatta
Szöveges ítélet
Tetszetősnek, dögös formájúnak találtam, valamint az autó mérete, utastere is meggyőző volt, ezért esett rá a választás. A használat során azonban bebizonyosodott, hogy a vezetési élmény egy kicsit teherautósnak mondható a kemény rugózás, magas üléspozició miatt. Nem érzem igazán a 93 lóerő erejét, cserébe viszont a várakozásnál jobb a fogyasztása, városban csak 7,7 l/100 km! A kuplung hirtelen fog, sokszor rándít elinduláskor, illetve gyakorlott vezetőnek is könnyel lefulladhat. A rándítás sajnos motorfékezésnél is sokszor előfordul a gáz elvételekor. A 2. sebességfokozatot kivéve minden fokozatban egyhén síró hangot ad a váltó, a legzavaróbb 60 km/óránál folyamatosan haladva. Az 1000 km-es szervíznél ezeket a panaszokat nem vették komolyan, ki sem próbálták a kocsit, csak megnézték, hogy van-e a váltóban olaj és azt tanácsolták, hogy járjak vele, majd később bejáródik. Ebben erősen kételkedek.
Használat után a legjobb kiszálni belőle és rázárni a garázsajtót, hogy nem is lássam. Korábban 3 régi tipusú Swiftem volt, semmilyen hiba illetve zavaró körülmény nem merült fel velük kapcsolatban. Nem vennék még egyszer Ignist. Az értékvesztés és a felvett devizahitel miatt csak nagy veszteség árán lehetne kiszállni belőle.
Hibalista
- nem romlott el rajta eddig még semmi, de a sebbességváltó valahogy gyárilag nem az igazi
Ide hordtam szervizbe
Carmo Suzuki
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Swift 1,0 GL | Következő autója? | Nem tudom |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
