A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1.3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Családi autó,amelyik tud menni is,ha akarom.

Szöveges ítélet

Kicsit/?/elfogult leszek,életem első uj autója,43 évesen.

Előzőleg swift 1.o GA volt,11 évesen számittatuk be,10 év bankhitel...,de nagyon korrektül számitották be Hódmezővásárhelyen.
Az autó bejáratós,de néhány apró,ám jelentős változtatást már kénytelen voltam eszközölni:

Nagyon zavart a fogyasztása,a negativ rekord 9.3 liter volt.városban,nagyapás stilus mellett.A szerviz szerint ez igy müködik,nem tudnak mit csinálni.
25 éve vezetek,van egy kis autós multam,rájöttem a nagy titokra:nem kap az autó levegőt.Ennyi.A motorháztető lecsukásával a levegőbeáramoltató tölcsér keresztmetszetét kb.40 %-al lecsökkenti a tető,igy nem tud eleget szivni.
Nagyon egyszerüen megoldottam a gondot:lehuztam a gumicsövet a tölcsérről,és fixáltam az "O"alakot egy müanyag adapterrel,1 literrel leesett a fogyasztás-bejáratás alatt-és dinamikusabb lett az autó.Minden más a helyén maradt.

A másik gond a virsli gumiból fakadt.

Vettem használt AEZ 15-ös felniket,és 185/65-ös gumikat,és láss csodát:induláskor nem kapar el,kanyarokban meg mintha ragasztva lenne az uthoz.
A gyári Blaupunkt CD nem a kategória teteje,de nekem tetszik.A gyári hangszórókat kicseréltem SAL Boxer 2 utasokra,olcsó,jól szól,tettem könyöktámaszt bele,és igy kényelmes.Csináltam bele hamutál-vilgitást led-ből,meg egy bontott gardánbox elemeit felhasználva hamutálat-nagyon jól szuperál.
Olyan lett,amilyet szerettem volna mindig.

A nyikorgó ajtókat szilikonzsirral bekenve a müanyag csuszkánál megszünt a kellemetlen nyikorgás,a kalaptartó alsó részére ragasztottam egy ledes elemes piaci kis lámpát,ugyhogy látok,egyébként nehézkes lenne a gyári megoldással.
A motor pörgős,még nem hajtom,nem is szoktam,de gyors.
4000-es fordulattól nagyon megindul,alatta nem ájulás,de ez nem is versenyautó.
A rugódzása nem jó.Nagyon nem jó,ezért a gari lejárta után módositok rajta.
Az ajtók rosszul csukódnak,ez sem éppen korrekt,ráadásul nem is csinálták meg a szervizben,hiába kértem,állitólag a guminak idomulni kell...A baj,hogy maga az ajtó lóg...
Ezzel együtt nagyon szeretem,jó választás volt-a kis módositásokkal-minden családi autót kereső,a megbizhatóságot kedvelő autósnak ajánlom.Azért a bankhitellel figyelni!!!!

Hibalista

- eddig semmi

Ide hordtam szervizbe

Hódmezővásárhely Suzuki Márkaszerviz,kötelező szerviz

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 2
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? swift 1.0 GA Következő autója? ez marad,amig lehet
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)