A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1.3 GLX, AC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Brilliáns kisautó

Szöveges ítélet

Bevallom töredelmesen, hogy előtte soha sem volt Suzukim, ezért rettenetesen féltem a márkától. Az autót azért vettem meg, mert az Alfa - öreg autó lévén - rendkívüli kiadásokkal terhelte meg a családi kasszát, és úgy gondoltam, hogy egy megbízható és viszonylag olcsón megvásárolható és fenntartható kisautó is megfelelő három tagú családom számára. Az autó megvétele előtt természetesen körülnéztem a piacon és azt kellett megállapítanom, hogy ennyi pénzért egyik márka sem ad egy ilyen praktikus, viszonylag tágas utasterű, jól felszerelt és rendkívül jól variálható kisautót. Nem is csalódtam benne, elégedett vagyok vele. Három éve használom nehéz budapesti és vidéki terepen, majdnem 40.000 kilómétert vezettem és soha semmi baja nem volt. Az autó kényelme nem rosszabb, mint a hasonló kiskategóriás autóké, a fogyasztása városban 7-9 liter, országúton 6-6,8 liter a megengedetthez közeli 110-es tempónál. Autópályán 120-szal hajtva 7,3-7,5, 140-160 körül aztán megjön az étvágya, itt már 8-9 litert is lenyel. A stabilitással nekem semmi bajom, hozzáteszem, hogy szeretek gyorsan kanyarogni az úton. Akik az ítéletekben azt írták, hogy "billeg", "instabil", kezdő vezetők, valószínűleg egy Ferrari F-1-est is bilegősnek tartanának és fel tudnák borítani az első kanyarban.... A hátsó merevtengely és a fefüggesztés miatt nem is tudna billegni az autó, az Alfával is ez volt a helyzet. Nagy sebességnél valóban megjön a hangja, országúton azonban halknak tartom (Nem az S-osztályú Mercikkel és 7-es BMW-kel kell összehasonlítani). Városban nagyon jól ki lehet látni belőle, ami a biztonságos közlekedést szolgálja. Földúton még az elsőkerekes változattal is komoly akadályokat lehet legyőzni, előfordult, hogy vidéki utam során áthatolhatatlannak tűnő sártengeren is keresztül tudtam menni vele. Télen, főleg téli gumikkal, hóban és jégen verhetetlen, sok "hóba harapott" drágább autó mellett mentem el vele. Az utastér variálhatósága példás, az ülések előrehajtásával kis kamionná alakítható. Ami nem tetszik, az a kis üzemanyagtartály, a széria "virsli" gumik zaja és az ablaktörlő gumik elkeserítően gyenge minősége.
A megbízhatósága példás, soha semmi baja nem volt, egészen sokkoló az Alfa után, amit nagyon szerettem. Sajnálom, hogy sokan rossz véleménnyel vannak az Ignisről, szerintem az erősen elmarasztaló ítéletek nem a valóságot tükrözik, indulatból íródtak.

Hibalista

- Semmi, a váltó bőrborítása elkopott, garanciális csere volt.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Ász

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Suzuki Pest

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 39600
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Alfetta 2.0 (benzines) Következő autója? marad ez
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)