Benne van a tűz
Szöveges ítélet
Édesanyám választotta(akinek egyébk. nincs jogosítványa) családunknak,ezt a kis piros limitált szériás Ignist. Én végig a limitált fekete mellett voltam, mert ahhoz OZ könnyűfém-felni is járt, meg különben is fekete, az meg olyan elegáns.:P Aztán a piros lett, elvégre az ő pénzük, azt veszik amit akarnak. Hisz az autó a szüleimé(édesapa vezeti legtöbbször). Mivelhogy nekem sajátom még nincs, sűrűn elcsaklizom. Motorikusan nagyon jó, a 92 paripa érződik, ha odalép az ember, ill. 3500 fölött szinte megőrül. Nyomatéki maximum 4100-nál. Volt oktatóm mesélte, hogy az övét(ugyanilyen típus) 190-ig huzatta, 4500-as fordulatszámnál. A váltó nem éppen jól kapcsolható, néha nehezen veszi a fokozatok, és a rükvercet is többször bevehetné elsőre. A hátsó futómű kemény, szinte minden úthibát jelez.
Amúgy kényelmes kis jószág, főleg hátul, de szigorúan csak 2 embernek.
Elől azért egy hosszabb út után belefájdul az ember lába a vezetésbe pedálok lehetetlen elhelyezése miatt.
70000km
Még mindig elnyűhetetlen. Bár akkut már kellett benne cserélni, de ennyi. Mondjuk azért viszont a Suzukinak az édesanyját, hogy akkucserénél a gyári rádió lekódolja magát. Ami nem is lenne baj, ha a kódot nem 6500Ft-ért mondanák meg... (tudom benne van a Blaupunkt könyvben, de 4 év alatt az már elkeveredett)
Hibalista
- Semmi! Akkucsere, ablaktörlőlapát csere, első kerekek cseréje. De tényleg ennyi az összes. - - 80.000km után:bal első helyzetjelző kiégett. 90Ft-ért vettem egy izzót és kicseréltem.
Ide hordtam szervizbe
MARSO Vaskapu u.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 83000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Swift 1,0 GL | Következő autója? | Golf III kabrio (de csakis az Ignis mellett) |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
