A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GC AC 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Benne van a tűz

Szöveges ítélet

Édesanyám választotta(akinek egyébk. nincs jogosítványa) családunknak,ezt a kis piros limitált szériás Ignist. Én végig a limitált fekete mellett voltam, mert ahhoz OZ könnyűfém-felni is járt, meg különben is fekete, az meg olyan elegáns.:P Aztán a piros lett, elvégre az ő pénzük, azt veszik amit akarnak. Hisz az autó a szüleimé(édesapa vezeti legtöbbször). Mivelhogy nekem sajátom még nincs, sűrűn elcsaklizom. Motorikusan nagyon jó, a 92 paripa érződik, ha odalép az ember, ill. 3500 fölött szinte megőrül. Nyomatéki maximum 4100-nál. Volt oktatóm mesélte, hogy az övét(ugyanilyen típus) 190-ig huzatta, 4500-as fordulatszámnál. A váltó nem éppen jól kapcsolható, néha nehezen veszi a fokozatok, és a rükvercet is többször bevehetné elsőre. A hátsó futómű kemény, szinte minden úthibát jelez.
Amúgy kényelmes kis jószág, főleg hátul, de szigorúan csak 2 embernek.

Elől azért egy hosszabb út után belefájdul az ember lába a vezetésbe pedálok lehetetlen elhelyezése miatt.

70000km
Még mindig elnyűhetetlen. Bár akkut már kellett benne cserélni, de ennyi. Mondjuk azért viszont a Suzukinak az édesanyját, hogy akkucserénél a gyári rádió lekódolja magát. Ami nem is lenne baj, ha a kódot nem 6500Ft-ért mondanák meg... (tudom benne van a Blaupunkt könyvben, de 4 év alatt az már elkeveredett)

Hibalista

- Semmi! Akkucsere, ablaktörlőlapát csere, első kerekek cseréje. De tényleg ennyi az összes. - - 80.000km után:bal első helyzetjelző kiégett. 90Ft-ért vettem egy izzót és kicseréltem.

Ide hordtam szervizbe

MARSO Vaskapu u.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (4) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 83000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Swift 1,0 GL Következő autója? Golf III kabrio (de csakis az Ignis mellett)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)