A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Belevaló kis ördög

Szöveges ítélet

El?ször is úgy gondolom, hogy ennyi pénzért ez az autó egy igen jó döntés, mert jó a felszereltsége, hiszen sok minden van benne alapfelszereltségként, amit máshol csak extraként kérhetnénk. Japán autó lévén megbízható, jó motorral van megáldva.
Hamár motor, a japán autókról, f?leg a Suzukikról úgy hírlik, hogy pörgetni kell ?ket ahhoz hogy menjenek, épp ezért nem is értettem eddig, hogy a sok hülye Ignis-es miért tolja, mint állat, pedig nem kell ahhoz túlpörgetni, hogy lendületesen lehessen vele autózni. Szerintem 4000es fordulatig is le lehet tolni a legtöbb "átlag" autót. Na jó, nem egy versenyautó, de simán felveszi a versenyt pl az 1.6os Astrákkal ("kedves" szfjóska!!!) és annak fényében hogy mennyivel olcsóbb, nem rossz teljesítmény, valljuk be...
A futóm? tényleg kicsit kemény, de ez véleményem szerint nem túlzottan zavaró, még a hegyi szerpentines utakon sem, mert legalább nagyobb sebesség? kanyaroknál sem d?l be vészesen a kasztni, ami a magas építés miatt benne volt a pakliban, még kisebb árkokon is át lehet menni és nem akad fent a könnyebb terep akadályokon sem.
Néha kicsit tolja a seggét, de egyáltalán nem vészesen, még ellenkormányozni sem kell.
Egy-egy nagyobb kátyú megrázó tud lenni, de ez nem az autó, sokkal inkább az utak hibája....
Kívülr?l, habár kicsit "doboz"autó, de szerintem jól néz ki, f?leg az els? lámpája állat. Az izmos lökhárítók és sárvéd?k szélesítése, na meg persze az autó magassága miatt igen robosztus és tekintélyt parancsoló megjelenés?. A meredek els? orr-rész miatt, egész nagy felületen ken?dhetnek szét a bogarak (f?leg 120 körül), de hát kit zavar...
A bels?...habár láttunk már szebbet, de könnyen tisztántartható, könnyen kezelhet? és egyértelm?. A nagyméret? sablonkormány eleinte nagyon nem tetszett, de már megbarátkoztam vele, hiszen jó fogása van és nagyon könny?vé teszi az autó irányítását. Najó...a dudák elég sz*r helyen vannak, gyakran véletlen dudálást okoz...de id?vel ezt is meg lehet szokni (nekem még gyakorolni kell egy kicsit) Els? hetekben tolatva parkolásnál el?fordult hogy fogalmam sem volt hogy ki és miért dudál...majd rájöttem hogy én! :)
A m?szerfal fehér hátlapja sportos megjelenés? és sötétben tök jó a piros világítás...
A kezel?szervek mindegyike kézre esik és könnyen kezelhet?. A kormányállíthatóság tényleg hiányzik, de azért ki lehet bírni. Tolatáskor kicsit nehéz hátrafelé kilátni, ami f?leg parkoláskor zavaró, de ezen enyhítenek a nagyméret? visszapillantó tükrök. A középkonzol tetején található nagyméret? kijelz?n az összes fontosabb információ jól látható (mind a vezet?, mind az utasok szempontjából)
Az ülések kényelmesek még hosszabb távon is, a vezetéshez a lehet? legfelel?bb pozíciót is fel lehet benne venni, amihez hozzájárul a magasan lév? ülés is, mert így áttekinthet?bb a forgalom. A hátsó ülés trónként emelkedik az els? fölé...mint a színházban.
A csomagtartó kell?en tágas, még nem fordult el? hogy valami "kiszorult" bel?le.
Összegezve, nagyon fasza kis autó, ebben az árkategóriában aligha találni jobbat.

Hibalista

- Még nem volt, de jöv?héten viszem a szervízbe néhány apróság miatt (csomagtartó nehéz záródása...)

Ide hordtam szervizbe

márkaszervíz

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Fiesta Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)