Belevaló kis ördög
Szöveges ítélet
El?ször is úgy gondolom, hogy ennyi pénzért ez az autó egy igen jó döntés, mert jó a felszereltsége, hiszen sok minden van benne alapfelszereltségként, amit máshol csak extraként kérhetnénk. Japán autó lévén megbízható, jó motorral van megáldva.
Hamár motor, a japán autókról, f?leg a Suzukikról úgy hírlik, hogy pörgetni kell ?ket ahhoz hogy menjenek, épp ezért nem is értettem eddig, hogy a sok hülye Ignis-es miért tolja, mint állat, pedig nem kell ahhoz túlpörgetni, hogy lendületesen lehessen vele autózni. Szerintem 4000es fordulatig is le lehet tolni a legtöbb "átlag" autót. Na jó, nem egy versenyautó, de simán felveszi a versenyt pl az 1.6os Astrákkal ("kedves" szfjóska!!!) és annak fényében hogy mennyivel olcsóbb, nem rossz teljesítmény, valljuk be...
A futóm? tényleg kicsit kemény, de ez véleményem szerint nem túlzottan zavaró, még a hegyi szerpentines utakon sem, mert legalább nagyobb sebesség? kanyaroknál sem d?l be vészesen a kasztni, ami a magas építés miatt benne volt a pakliban, még kisebb árkokon is át lehet menni és nem akad fent a könnyebb terep akadályokon sem.
Néha kicsit tolja a seggét, de egyáltalán nem vészesen, még ellenkormányozni sem kell.
Egy-egy nagyobb kátyú megrázó tud lenni, de ez nem az autó, sokkal inkább az utak hibája....
Kívülr?l, habár kicsit "doboz"autó, de szerintem jól néz ki, f?leg az els? lámpája állat. Az izmos lökhárítók és sárvéd?k szélesítése, na meg persze az autó magassága miatt igen robosztus és tekintélyt parancsoló megjelenés?. A meredek els? orr-rész miatt, egész nagy felületen ken?dhetnek szét a bogarak (f?leg 120 körül), de hát kit zavar...
A bels?...habár láttunk már szebbet, de könnyen tisztántartható, könnyen kezelhet? és egyértelm?. A nagyméret? sablonkormány eleinte nagyon nem tetszett, de már megbarátkoztam vele, hiszen jó fogása van és nagyon könny?vé teszi az autó irányítását. Najó...a dudák elég sz*r helyen vannak, gyakran véletlen dudálást okoz...de id?vel ezt is meg lehet szokni (nekem még gyakorolni kell egy kicsit) Els? hetekben tolatva parkolásnál el?fordult hogy fogalmam sem volt hogy ki és miért dudál...majd rájöttem hogy én! :)
A m?szerfal fehér hátlapja sportos megjelenés? és sötétben tök jó a piros világítás...
A kezel?szervek mindegyike kézre esik és könnyen kezelhet?. A kormányállíthatóság tényleg hiányzik, de azért ki lehet bírni. Tolatáskor kicsit nehéz hátrafelé kilátni, ami f?leg parkoláskor zavaró, de ezen enyhítenek a nagyméret? visszapillantó tükrök. A középkonzol tetején található nagyméret? kijelz?n az összes fontosabb információ jól látható (mind a vezet?, mind az utasok szempontjából)
Az ülések kényelmesek még hosszabb távon is, a vezetéshez a lehet? legfelel?bb pozíciót is fel lehet benne venni, amihez hozzájárul a magasan lév? ülés is, mert így áttekinthet?bb a forgalom. A hátsó ülés trónként emelkedik az els? fölé...mint a színházban.
A csomagtartó kell?en tágas, még nem fordult el? hogy valami "kiszorult" bel?le.
Összegezve, nagyon fasza kis autó, ebben az árkategóriában aligha találni jobbat.
Hibalista
- Még nem volt, de jöv?héten viszem a szervízbe néhány apróság miatt (csomagtartó nehéz záródása...)
Ide hordtam szervizbe
márkaszervíz
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Fiesta | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
