A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az OpelHibrid

Szöveges ítélet

Most, hogy hajtottam kicsit az autót talán nem tűnik elfogultnak a véleményem. Nagyon kellemes vezetni, jól gyorsul, viszonylag jól is fogyaszt. Országúton azért hiányzik némi nyomaték, rühellem üveghangig huzatni, hogy felmenjen egy hegyen emberi tempóban. Lehet legközelebb dízelt veszek :-). Jó a nagy hasmagasság, bátran lehet vele padkázni, nyomvályús utakon közlekedni ami mifelénk nem ritkaság. Ezek a jó oldalak. Ami nem tetszik: tömve van német járműdarabokkal. Legközelebb ha szuzukit veszekl (mert a következő is az lesz) meg kérdezem, hogy hány % japánt tartalmaz. Ami elromlott, vagy utálatos az mind európai beszállító gyümölcse. Az ablaktörlőt a második napon cserélni kellett mert használhatatlan volt. A bosch fékek csikorgással teszik próbár az idegeimet. Az opel kapcsolókról nem is beszélve: egy éves kora körül el-el aludt a műszerfalvilágítás. Kapcsoló birizgálással életrekelt, nem különösebben zavart, bár az előd swiftemben sosem volt ilyen. Manapság a tompított alszik el időnként, sosem volt annyi ismerősöm mint manapság: köszönnek vissza :-) Most úgy néz ki áldozhatok a fogyasztói társadalom oltárán egy kapcsolót, bizonyára egy relé nagyon megdrágította volna az autót.
Ennyi futás után már rendesebben zörög benne minden, de megszoktam. Mindig hadrafogható, ha indulni kell nincs gyomorideg. Összességében egy jó kis autó, még jobb lenne ha csak japán cuccokból állna.

2007.július 15.:
Nos azóta történt egy testkábel leszakadás ami nem töltött el örömmel és nem növelte az autóba vetett bizalmat. Roppant érdekes volt, hogy egy rendkívül merev kábel tölti be ezt a szerepet ami a rázkódástól idővel eltörik. T. Suzuki Rt: alkalmasabb vezetékek tömege áll rendelkezésre e célra, miért kellett az olcsóság oltárán feláldozni a megbízhatóságot?
Egyebekben semmi gond, most voltam 150ezres szervizen, féktárcsa és ismételt betétcsere az olajak mellé. Vagyis semmi extra, teszi a dolgát. Kíváncsi vagyok mennyit fog a motor kibírni? Úgytűnik ezt manapság kénytelen leszek kipróbálni :-(

2008.10.15.
Amit az elején nem említettem: a bikavadító piros műszerfalvilágítás. Ha előbb látom, bizony válóok lett volna. Úgylátszik érdemes sötétben is kipróbálni a kiválastottat.
Most van benne 190 000 km, 2hete volt ZK., természetesen semmi gond, csak mértek egyet :-)

Hibalista

- Kerékcsapágyak eléggé zajosak, első fék csikorog ha nem fékezek, tompított néha elalszik hála a relézetlen fényváltó kapcsolónak.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Barta Szekszárd.
Gyors, korrekt és olcsó cég.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 130000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift 1.3 Következő autója? talán egy SX4 ha még lesz akkor (és ha nem piros a műszerfal világítása)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)