A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az én kis Suzim

Szöveges ítélet

Majdnem három évig használtam.Rögtön azzal kezdem, miért nem érte meg az árát.Ez nem az autó hibája volt,a kereskedőé-és az enyém aki fizetett érte.Egyszerűen ki voltam szolgáltatva a kereskedőnek(előző Swiftnek véres volt a torka és beszámította) és ez a kedves ember nem említette meg, hogy ha várok két hetet,akkor kb. 200ezret spórolhatok a kocsin,ugyanis akkor vitték le az Ignisek árát-akkor jött be az új Swift. Így légkondit kivetettem a kocsiból, hogy bevállalhatóbb legyen az ára-ezt máig bánom.Bizony sokszor jól jött volna a kondi.Kétszer jártam meg vele Horvátországot és bizony a menetszéltől már zúgott a fülem mire ki-és hazaértem.Amúgy műszakilag tökéletes volt.Egyszerűen mint egy óramű,abszolút semmi hiba,a motor egy álom.Ha finoman vezeted,alig fogyaszt(ha tudsz vezetni!!!!!!!!!nem csak azt tudod,hogy padlóig kell nyomni azt a valamit ott jobbra lent).A horvát hegyekben 5,2-t fogyasztott.Azt hittem eldobom a tankoló pisztolyt! Télen városban és mindegy mikor autópályán viszont felmegy az átlag.Szóval nincs egy sportautó formája, 130-nál(és fölötte) zabál rendesen.Viszont mentem vele 160-170-el is, igaz időszakosan.Ám ezt nem neki találták ki, a virsli(gyári) gumikon imbolyog ide-oda.Viharos szélben életveszély:-( Ez sajna a magas építéséből és a gumik méretéből adódik:-( Talán ez a legrosszabb tulajdonsága.Van benne bika, városban azért ha odalépsz neki, sokan csak a Suzim seggét figyelik:-)
Ajtók zajszigetelése katasztrófa.Mikor megvettem, mindig azt hittem, le van engedve hátul az ablak........
Kormányszervó tuti.Könnyű parkolni vele.
Műszerfal szerintem dizájnos,kellemes.Gyári beépített magnó hangzása közepes kis jóindulattal.Az előnye az, hogy emiatt biztos fölösleges feltörni a kocsit.Fűtés oké.Szélvédő párátlanítás kaka.A hangszórók elhelyesése miatt a levegő szinte csak középen megy a szélvédőre.Esős,párás időben nemcsak zavaró, de veszélyes is lehet.
Kényelem?Nekem megfelelt.Lehet, hogy igénytelen vagyok.A rugózása kemény,ez tény.A segge felüt a huppanókon, fekvőrendőrökön.No jó, lehetne kicsit kényelmesebb is..........

Összegzésként egy kitűnő motorú,kellő erővel rendelkező,alacsony fogyasztású és alacsony fenttartási költségekkel rendelkező,kissé kényelmetlen rugózású,kis gógyival eléggé pakolható autó 2 felnőtt+2 kisgyerekig.És MEBÍZHATÓ.Vagyis nem kell aggódni, hogy otthagy az út szélén.Használtként olcsón hozzá lehet jutni, akinek épp nincs sok pénze, mindenképp tudom ajánlani.
Miért váltok? Tudni kell mikor kell kiszállni belőle......A kondi hiányzott már és egy kicsit autóbb autóra vágytam már....De a Suzi motorját egy az egyben vinném magammal!!!!!!!!!!!5 nap mulva veszem át az Astrámat, addig még kiélvezem az együtt tölthető időt az én kis Suzimmal......

2007.07.18.Most már Astrát használok.Tudom mi a különbség.Nos sokban van az tény, de nem mindenben az Astra előnyére! A két motort kár is összehasonlítani, hiszen teljesen más a karakterisztikájuk.A Suzi pörgős volt 70-80-ig iszonyat mit gyorsult.az Astra épp az ellenkezője, 80 fölött éled.Fogyasztása mindkettőnek jó.Amin ledöbbentem,hogy az Astrába 7000km után olajat kellett töltenem! 4dl-t!!!!!! A Suziba is nézegettem az olajszintet, de utólag visszagondolva felesleges volt, az a motor abszolút nem fogyasztja.Kényelem:nos tény azért, hogy az Opel ezen a téren jobb.Ezen kár is lenne vitatkozni.Összegzésképpen nem volt rossz autó ez az Ignis, ha egy csöppet "átfésülték" volna a kocsit műszakilag úgy hogy nem az ár rovására megy, akkor........akkor talán még ma is gyárthatnák.Én mindig jó szívvel gondolok vissza rá!

Hibalista

- Szélvédő gumi 110-es tempónál autópályán felcsapódott a tetőre és úgy fityegett a menetszélben.Szervíz garanciában cserélte,de egy napra náluk kellett hagyni a kocsit.(utálok BKV-zni!).A vezetőülés alatt van két műanyag bizbasz,amit a gyerek sikeresen le is rugott,műanyag kapoccsal rögzül az ülés fém részéhez.Először görcsöltem vele még, aztán hagytam a fenébe.....25000km körül hátulról leeresztett ablaknál fura csikorgó hang,időszakosan jön elő.Mutattam maszek szerelőnek, de Ő sem jött rá mi az, pedig átnézte.

Ide hordtam szervizbe

Ahol vettem a Suzuki Gusztávhoz.Gondom nem volt velük, mondjuk szívesen megnéztem volna-ha engedik- hogy valóban azt a drága olajat töltik-e bele........Két és fél évesen kicseréltem a légszűrőt mert a szervíz "elfelejtette".Nem tudom,hogy kellett volna-e a 2 éves szerviznél, de legalább megnézhették volna, hogy milyen állapotban van.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 34000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Swift 1,3 GC Következő autója? Opel Astra Classic II. 1,4 Optima
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)