Az én Adriakék miniterepjáróm :)
Szöveges ítélet
Nos...
Jó tulajdonság: Elsősorban a pörgős, erős motor, ami elég jól húz (inkább 1 esben és 2 esben), jó pár nagyobb köbcentijű autóknak meglepetést tud okozni :) a váltója viszonylag jó, pontosan kapcsolható. Akkor ami pozitívum az a hasmagassága (nagyon jól kilehet látni belőle), ami majdnem akkora mint a terepjáróké, ezért földút, ill. hepe hupás rossz út nem jelenthet neki nagyobb problémát (volt már olyan eset hogy ezzel kerültem ki az álló sort 1 kis szervízúton, igaz nagyon kellett kapaszkodni... a sok autós csak úgy sasolt :)) ). Én voltam már terepezni is vele 1 kicsit a Lővérekben, nem kíméltem az autót, gond nélkül elment mindenhol, de azért ez az autó nem terepjáró :) nah jóó 1 picit talán az :D Még azt megemlíteném hogy az a papíron gyári 160km/h-s végsebességet nyugodtan át lehetne írni 180km/h-ra (teljesen tuningmentes!!!), az autó teljesen sík autópályán megy ennyit önerőből, akár 4 személlyel is, még akkor is ha kicsit lassan éri el ezt a sebességen, én speciel mentem már vele 195km/h-t igaz lejtős szakaszon, de miután elhagytam a lejtőt, azután az autó tartotta ezt a sebességet, hát bátor srác vagyok mit ne mondjak (ezt mondták már többen is) :))) csak úgy toltam lefele az 1,4 es meg 1,6 os oktáviákat, csak úgy sasoltak benne a tagok :D
Rossz tulajdonság:
Olvastam jó pár ítéletet még az autóról, és sok irományban láttam a hátsó futóműről a katasztrófális véleményeket, ez sajnos valóban így van, én amúgyis sportosan vezetek... és bizony gyakran el-el ugrál a hátúlja, ami nem túl kellemes. nagyon rossz a futóműve az autónak, ha sikerűlt volna jól megcsinálni akkor nagyonis szupi lenne. Másik rossz tulajdonság a fogyásztás... hát igen az én jobb lábammal :) városban a 8,5 maximum 9 et zokszó nélkül megeszi, ami talán kicsit sok, habár egy 93 lóerős autóról van szó, de akkor is fogyaszthatna kevesebbet is, ugyan ez autópályán, a 100-110-120 km/h-ás sebességet szereti, ekkor ideális a fogyasztása, ekkor 7 literrel elmegy... de ha már kicsit száguldozni akarok vele, volt pl amikor Budapest-Sopron távot folyamatos 140-150km/h-s sebességel utaztuk végig 3 személlyel(velem 1ütt), keményen megpakolva, ekkor olyan 9-10 litert evett, de ennél nem többet. Fogyasztásról ennyit.
A Hátsó ablaktörlő kicsit komikus, éppen hogy tapad a szélvédőre, a DLD mélyládám lazán mozgatja össze vissza :D
A vezetőülés nemrég kezdett el recsegni ropogni mikor beülök az autóba (95 kg vagyok) de ennyi súlytól nem kéne neki halódnia szerintem :)
Az autóhifiről majd még írok... a lényeg hogy ami benne volt ÁKOM-BÁKOM... zene gyárilag az egy az egyben kuka... papírhangszórók, amik leadnak 5W-tot :S uhh a hideg is kiráz, zenehallgatásra használhatatlanok.
Az autót szerettem, de az árát nem érte meg szerintem 2.500.000 Ft GLX majd egy későbbi alkalomkor megis írom hogy miért, ha valaki vesz is Ignist akkor azt FAPADOSAN VEGYE!!! Ez nagyon fontos....
Hibalista
- Eddig semmi baja nem volt. Az 1 éves kötelező szervízen esett át, aminek a költsége 20.000 Ft volt, (kis ismerettség segítségével felszámolták az összes kedvezményt, ennyit tudtak lefaragni :) egyébként 30.000-35.000 Ft körűl szokott lenni). Viszont az első illetve a hátsó ablaktörlők cserére érettek(a tél megette őket), ez talán kicsit korai, de nem egy nagy összeg.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Center (Mester utca)
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Lexus IS 200 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
