Az elnyűhetetlen Ignis
Szöveges ítélet
2003 októberében vettem az autót. Az előző autóm egy 1,9d renault 19-es volt, de már elég öregecske lévén /11 éves/ jó áron becseréltem egy Ignisre. Akkor tetszet az autó formálya, felszereltsége. A használat alatt derült, ki hogy az ülés oldaltartása nulla, éles kanyarnál kapaszkodj a kormányba, hogy ki ne csúsz. Hátul ülni a magyar utakon a merev tengely miatt kész gerincsérv. A gyári rádió gagyi úgy szól mint egy Sokol rádió. Mindezek ellenére mégis elöl vezetve hosszú úton is kényelmes, nem fárasztó benne vezetni. A magasabb üléspozíció miatt jól kilátni. A fékek szerintem nagyon jók, nem úgy a kemény lengéscsillapítok. Az úton lévő keresztbordákat nem szereti.
Mégis van jó tulajdonsága. Csak tankolj és menj. Idönként tölts fel az abléakmosó tartájt és menj. A karbantartás nulla. Soha nem hagy cserben. A motor erős és hangos, de legalább megbízható. Aki azt szeretné, hogy megbíztható és kevés karbantartást igénylő autója legyen, ami A-ból B-be elviszi viszonylag kényelmesen annak jó választás az Ignis, vagy a Suzuki.
Hibalista
- A két és fél év alatt csak a jobb első fényszoró izzót kellett cserélni.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Barna kunszentmiklós
korrektek, gyorsan és jól dolgoznak. nem volt panasz rájuk.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 57000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Renault 19 1,9D | Következő autója? | Opel Zafira 1,9 cdti |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
