Asszem´ ezt kerestem
Szöveges ítélet
Negatív:
- nem tudom elég mélyre állítani az ülést (bár ez inkább az én 192 centimnek szól)
- néha nem látok ki a belső tükör miatt (szintén 192 cm)
- papír hangszórók, biliacél kónusz
- nem lehet megvásárolni mint tgk
- nem lehet lekapcsolni a belső világítást. Már merült miatta akksi
Pozitív
- a régi autómnak leért az alja amikor a garázsba bejártam ennek soha
- magasságához mérten moderált fogyasztás és billegés
- 3 év alatt 59.000 km nem ritkán forszírozott tempóban gyakorlatilag hiba nélkül
- hátsó üléstámla állítás
- pakolórekeszek (bár az ülés alatti egy kicsit nehezen jár)
- és még vagy 1000 dolog ami most nem jut eszembe de f?leg:
Köszi Suzuki, a VVT motorokért és a sok biztonsági extráért. Ennyi pénzért másoktól max. 8 szelepes, 60-70 lőerős motort kaptam volna ilyen felszereltséggel (akinek nem inge ne vegye magára, DE A TÖBBIEK AZONNAL mert, szerintem ez 2005-ben kb. olyan nevetséges, mint nemrég a Swift volt)
Mostanábban többet megyek egy teher Clioval mint az Ignissel. Szó se róla, a kényelme sokkal jobb mint a Suzukinak, de valahogy nem bírom megszokni, hogy minden rossz rajt ami elektromos. Ha állítom az ülést kigyullad a légzsák lámpája meg a SERV felirat vagy hozzáérek a műszerfalhoz és kigyullad az összes visszajelző. Mindenhol nyiszeg a karosszéria. Kb ugyanannyi km van benn mint az Ignisben, de a Suzukinál egyiksem fordul elő. Szóval van összehasonlítási alapon de még mindig az Ignis kéne.
Hibalista
- -Eltörtem a kalaptartó rögzítőfülét. Vettem helyette.
- -Tönkrement a bal oldali ajtókitámasztó. Garanciában csere.
- -Elszakadt a hátsó ablakmosó csöve a toldásnál. Garanciában javították. Majd ugyanott megint elromlott. Kicseréltem a csövet azóta jó.
- -Nekitolattam egy fának és behorpadt a jobb hátulja. Festék nem sérült. Elvittem a szervízbe, hogy pattintsák ki. Na akkor lekerült az egész festék de legalább pénzt nem kértek érte. Mondjuk le sem festették.
- -Kőfelverődés a szélvédőn. Cascoval cserélve. Meglepődtem, a relatív olcsó áron.
- -A küszöbspoilert letolatta a zasszony. Leszakadtak a patentok fülestől. Vettem patentot a füleket meg egyszerű pvc ragasztóval visszaragasztottam. Azóta is jó.
- -Nagyon nagy lyukak vannak a hűtőt védő rácson ezért egy szembe jövő Transit az egyiken szépen bevágott egy követ ami sikeresen lyukasztotta a hűtőt. 30K
- -60K km: fékpofa + tárcsa csere. Utóbbin nagyon meglepődtem. Előbb elkopott mint a gyári gumiabroncs. Nem vertek át, tényleg elég nagy válla volt a tárcsának.
-
- Mivel lejárt a garancia, tetszik, hogy ennyi minden javítható házilag.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Keszthely kötelező.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Suzuki Nagykanizsa.
Kötelező illetve visszahívás, de máig nem tudom mit csináltak vele viszont gyorsan végeztek.
Bár nem ide tartozik de az 5 pontot az értékesítés miatt kapja, mert először itt akartam megvenni, de nevetséges árat mondtak a használt kocsimra.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 59000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Felicia | Következő autója? | Suzuki ha lesz teher |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
