All Season Budapest Explorer
Szöveges ítélet
Jó: tisztességesen van összerakva, a belseje kategóriájához mérten kultúrált, a 4WD es?ben, sárban, hóban, szerpentinen széles vigyorra húzza az ember száját, az 1,5-ös motor optimális az autó paramétereihez, az alja pont annyival magasabb a átlagnál, hogy még soha sem sikerült fölakadnom vele, a futóm?ve valóban Demszky-álló, ezen kívül miden szükséges extra benne van.
Rossz: a beépített HIFI (bruhaha) hangzása alig üti meg a hajdani mosóbenzines Wartburg-taxikba hanyagul behajintott, lapos elemmel tuningolt Sokol rádiókét. Az ülések oldaltartása vitán felül áll, mivel ilyesmir?l egyáltalán nem beszélhetünk, valamint a fekv?-rend?rökön és nyonvályúkon keresztülhajtani egyenérték? egy aknamez?re futással.
A megbízhatóságáról még nem nyilatkoznék, hiszen a XXI. században egy autótól elvárható kellene legyen, hogy 100ezer futott kilóméter alatt ne hulljon szét és 3 év alatt ne egye föl a rozsda. Amúgy egy testkábel leszakadásán kívül probléma még nem volt vele.
Hibalista
- Testkábel eltört, garanciában cserélve
Ide hordtam szervizbe
Suzuki-Ház
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 61000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 760 GLE TD | Következő autója? | jóval nagyobbat és Volvo-t |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
