A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1250 DDIS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ájron utódja Dzsínó

Szöveges ítélet

Szóval Ájron utódja. Kicsit feltűnőbb, Dzsínósabb. Ezüstmetál, szélesített futómű (pogácsákkal plusz centiket lehet nyerni, hihetetlen jó érzés menetdinamikában). Mélynyomó rendszer a szar Blau helyére (Esztergomban dolgozók 20 kilóért hozzák a Blaut - figyelem meg ne vegye senki!!!!!!!) Tolatóradar, sötétítés, egyedi felni, kopócsíkok, spoilerek körben). Szép. Fogyasztás isteni. A csúcs 4.3 eddig 680 km után. Még jócskán volt gázolaj a tankban. Napi 50-70 km országút, falvak, Miskolc ilyen megosztásban, időnként Pest autópályán. Kreszt betartom nem szeretek nyomulni (mióta totálkárosra törtek a sedannal). Meg ezeken az utakon a 100 elég. Szerintem. Imádok elhaladni a kutak mellett. Belsőre semmi extra. Ja ebben van klíma Ájronban nem volt (Ignis 2003 GC). Megnézik mindíg. Helyszínelni voltam vele mezőgazdasági területen. a személykocsik inkább megálltak és a sofőrök átültek hozzám. No problem pedig elég durva volt a földút. Üzemanyagra tessenek ügyelni, minden szart nem adunk neki. Meghálálja. Sajnos gyakrabban kell szervízbe vinni mint Ájront, de az legalább nem drága. 100 kilométert így is 1200-1300 Ft üzemanyag költségből abszolválok. A gázos nem alternatíva. Hamarosan lesz egy második autónk az is Suzuki lesz (vagy SX4 természetjáró szakosztály vagy 3 ajtós Grand Vitara). Tapasztalatokat mondom arról is.

Hibalista

- Még semmi természetesen. A szervíz kontroll lámpa játszik olyat, hogy 100 km folyamatos utazás után néha magától bekapcsol. Még a szervízben egyenlőre nem találkoztak ilyennel. Ha leállítom és újra indítok megszűnik a jelenség. Szerintem érintkezési hiba (na igen Fiat fejlesztésű a motor - huhú kísért az 1.4 TD Uno, brrrrr!!!!)

Ide hordtam szervizbe

Szabó Suzuki Kazincbarcika.
Tökéletesek, korrektek bármi kínom van nem röhögnek ki (pl: nagykapu kocsira borítása, tükör kontra nagykapu tolatva - jelzem a nagykapu az erősebb, gyerek smirglível mossa a kocsit szárazon játszási, stb)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 32000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Ignis 1.3 GC 2003 Következő autója? Grand Vitara vagy SX! 4WD
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)