A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1.3 GLX Plusz AC/CD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A vinyetta

Szöveges ítélet

Szóval, csak hogy helyre tegyük a dolgokat, az Igniszt megelőző autóm is Szuki volt... egy kis háromhengeres, Gé-eS felszereltségü háromajtós gyönyör. Na az 70-ig jól ment, 100-ig iparkodott (éreztem a próbálkozást az autóban) és elvileg 145 volt a vége papiron, amit egyszer ki is hoztam belőle (pfúú de nagy lejtő volt). Most nem is erről kellen írnom, de a konzekvencia amit levonva át akarok emelni az alábbi szösszenetbe a következő: - K.J.F. --> na nem a főiskola, hanem Kegyetlen Jól Fogyasztott...

2005-ben választanom kellett, hogy bírkózom-e tovább az 53 lóerös bitangkék csodaautómmal, vagy valami komolyabb célszerszámot keresek a krúzoláshoz. Ferrarit, Lamborghinit kizártam a rossz utak miatt, a Porsche valahogy nem jön be, túl lapos, 0 km-s I-s GTI Golfot nem találtam, úgyhogy mi más jöhetett volna szóba... hát persze hogy (még)egy Szuzuki ... a mi autónk. Ráadásul ez konkrétan az enyém, na meg persze a finanszírozómé (Emkábé). Most abba inkább nem megyek bele hogy meddig vártam az autóra mert a SzukiÁSZ úgy szivatott mint 1 vadonatúj rakétaporszivó. De, ezt hagyjuk ez egy másik sztori lenne.

Kiszemeltem az áldozatot, 1.3 géeliksz-plusz-ácécédé (emelt extra felszereltségű, azt mondják...), legyen fehér miért ne. Már csak 2 villogó kell rá és még a villamos is félrehúzódik a sínen ha jövök.

Szóval belementem, megvettem (ez azért erős, kezdem előről).
Szóval belementem, el kezdtem törleszteni.

Igazából cirka azt kaptam amit vártam, egy szép nagy S jelet előre, egy másikat meg hátulra, közé meg egy polipropilén-papír ötvözetből készült autónak látszó tárgyat. A motorra nem sok panaszom lehet, megy mint a meszes, de cserébe iszik is rendesen. Városban beszippantja akár a 8-9 litykót (a klimát már be sem merem kapcsolni... plusz még félek hogy meg is fázom a manuális hütőgéptől) autópályán csak kétszámjegyben hajlandó gondolkodni a fogyasztásjelző. Az országút még Istenes lenne a maga 5.5 literével, de sajnos nem vagyok egy kétfaluközöttcirkálok-tipus, így én örülök a legjobban ha az autó 20000-ként kijut egy magyar országútnak nevezett autóutra. Az autó nem halk, ezzel szemben nagyon hangos, főleg 80 fölött és 165 alatt. Ugyanis ez a végsebessége. Bár több nem is kell, hisz az elnézhető 10%-kal is maximum 143-mal mehetünk az autópályán. //Lángeszeknek 130 * 1,1 = 143// (Tanult olvasóinktól elnézést a kitérőért). Szóval sebességgel nincs gond, a városban akármikor odapörkölök egy agyonoptikaituningolt-EfAsztrás 17 éveseknek, félelmében esik le a kuplungról és csak néz mint hal a szatyorból. Hát igen 93 lóerő, 980 kg. Nem rossz arány, nem GSI, ez városi. De a szélcsatorna teszteken szerintem csak azért ment át mert már az oldalára borítva tolták be a japán-magyar szinergia mérnökei. Elkerülvén a tesztközbeni billenést. Kényelem. Nem lenne rossz mindent összevetve, de mégis az. Mondjuk ki. Kényelmetlen. főleg az ülések. Sokat gondolkodtam rajta, hogy az esztergomi gyár helyén régen nem vasalódeszkákat gyártottak-e és most jutottak el odáig hogy valamit csinálni kellene a készlettel. A müszerfal überkirály, arra senki sem mondhat semmi rosszat. Nyugtató vörös világítás (na nem azért mert bármi közöm volna a volt rendszerhez), jó gombkiosztás, kézreálló kapcsolók... a vezetőnek. Szerintem Esztergomban csak a sofőrök olvasnak könyvet vezetés közben, ezért nem kell az ´anyósnak´ még csak esélyt sem adni felkapcsolni a belső-pilácsot. A csomagtartóra elvből nem térek ki bővebben, mert az csak optikai csalódás. Ha bennt van a mélyláda (megjegyzem nem nagy), akkor 2 cserepes jácintot még be tudsz mellé fesziteni, na meg talán egy térképet az oldalára fektetve. Mondjuk a másik szukinál is hasonló volt a helyzet, (mélyláda nélkül is). Müszaki meghibásodását tekintve... 2005-t írunk, reggel van, hideg a kaszni, és valami kattog, nem-nem ez nem horrorfilm-tréler... szóval zavart maga a tény, hogy az 1 hónapos autómban mi a **** zöröghet ennyire hangosan, ráadásul a bal oldalról (nem mintha számítana). Szerviz (pontosabban: Márkaszerviz) --> gömbcsukló csere, rögtön kettő, hisz, párban van, bár én mondtam az elején hogy balról jön a nojz. Megoldották... Egy hiba van, azóta is kattog! Valószinüleg nem az volt a vétkes, vagy visszarakták ugyanazt. Jövö héten megyek vissza hozzájuk, Ők még nem tudják... Sokat gondolkodtam azon is, hogy miért márkaszervíz a nevük, lehet hogy az üditőre vezethető vissza, de hogy a kocsikhoz közük nincs az holtfix. Bár az a rengeteg Szukiposzter a falon azt a látszatot kelti, nem én vagyok az első tüzön-vizen tulajdonos aki ott járhat, autót-szereltetést megcélozván.

Nézzük a verdiktet, levezettem 42.000 km-t. Beletankoltam cirka 873.000 Forintot. Otthagytam a 2 kötelező szerviz miatt 50.000 Ft-t. De Szuzuki... szeretem. Komolyan. Lehet, hogy ez a tüzön-vizen dolog fogott meg ennyire. Vagy a szuperárkezdvezmény amit kikönyörögtem a szalonban. Nem tudom. De ameddig lehet, megtartom. Aztán jöhet egy jó dizel. Bár nem hiszem hogy Szuki, inkább Rönó, báááár... addig is fizetem a törlesztőket és haladok tovább...

Ja, jut eszembe, a magyar autós társadalom ´Suzuki-jelet-hugyozó-kissrác-matricás´ érsebészeinek üzenem, hogy legalább ne az ipari hulladék 1 tucat éves szemeteikre nyálazzák fel a vinyettát. Köszi.

Ennyi... mailerdamon@kgb.hu

Hibalista

- gömbcsukló, féktárcsa, futómű (állítás 3-szor)

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Varró 1, Suzuki Varró 2

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Suzuki ÁSZ (azért is beírom Őket) .... basszus 0 nincs ? :(

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 42000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Swift 1.0 GS (2002) Következő autója? valami Dizel
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)