A szürke eminenciás
Szöveges ítélet
Soha nem értettem, hogy egy 3,1 milliós limitált autóba hogy a fenébe nem lehet kitűnő hangszórókat, érzékenyebb rádiót és korrekt erős ablaktörlőlapátokat, jó minőségű lapátgumikat szerelni, mikor egyébként ezeken kívül minden elfogadtható, sőt jó, helyenként kiváló minőségű. Nagyon-nagyon ritkán (tán háromszor) előfordult, hogy kopogtatni kellett a ventillátor kapcsolóját, mert a levegőztető elfelejtett beindulni. Az ülésfűtés áldás a veséknek.
Nem értem a nyafogást... Ha tud valaki ebben az árkategóriában megbízhatóbb autót, az szóljon. Csak ezért - minden reggel (kemény fagyban is!) pöccre indul - komolyan bele lehet szeretni. Ha sokat utazol vidéken, Isten háta mögötti utakon, akkor nagyon tudod értékelni, mert eszeveszettül bírja a vacak utakat. Libeg, libeg, de talán ezért nem ment még gallyra a futómű, ami szerintem nagyon jól ki van találva, ugyanis ha kell, ringat, mint egy limuzin, ha meg az úttartás a feladat, akkor kellően szigorú. A kilengések miatt iszonyúan ügyesnek kell lenni, de ez is egy nagy kaland.
Kialakult egy fixa ideám, hogy nem tud elromlani. Lekopogom: semmi, de semmi baja nem volt soha. Tankolni kell, mosni kell, ablakmosót feltölteni kell - és szeretni kell. Muszáj...
Hibalista
- semmi...
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Vitai Eger
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 38000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Swift 1.0 | Következő autója? | Suzuki nemtudommi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
