A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GA 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A reklám áldozata

Szöveges ítélet

Egy 1,4-es Bravát cseréltem le az Ignisre, mert ugye az olasz az ipari hulladék, meg az olaszok nem preciz emberek, stb. Azzal együtt, hogy ebben kisebb a motor és drágább volt egy millával, mint a Brava (igaz az használtan), nem fogyaszt kevesebbet és a plusz lóer?k is csak papiron érz?dnek. Talán ha a kormánym?, váltó, futóm? trió megfelel?en tenné a dolgát, akkor lehetne érezni valamit a 93 paciból, de igy semmi. Talán a nagy hasmagasság (ami padkánál azért jól jön :-)), vagy a nagy homlokfelület teszi, de vagy nem megy, vagy ha meg akarom hajtani, akkor legalább annyira félek benne, mint a haverék F Astrájában (most bocs az Astrásoktól). Iszonyúan billeg ha gyorsan mész, ha lassan mész meg úgy ráz, hogy ird és mondd, unokaöcsém egyszer elharapta a nyelvét. Az úttartáson persze lehet javitani egy szélesebb gumival, de annyiért, amennyiért vettem, már ilyen dolgokat elvárna az ember. Van ami egész jó benne, nekem a középkonzol tetszik, bár nem annyira mint a Bravában, de egész pofás, de egynémely helyen sorjás m?anyagok figyelnek, a ramaty futóm? miatt zörögnek a kárpitok. A váltóval nincsenek bajok, kiforrott szerkezet, és az üveget itthon csinálják - én lokálpatrióta vagyok, nekem ez is tetszik. A csomagtartó egy nagyran?tt keszty?tartó, egy utazótáska és két iskolás hátizsák fér el benne, ez nálam nem tartozik a rakodótér min?sitésbe. Bravában Tescos bevásárlást, 15 kg mosóport és 72 cm-es TV-t hoztunk el 5-en. Ehhez képest...
És ami az élvezetek netovábbja, hogy szürke szin?, pedig a szomszédnak fehérben van, és az egész emberien néz ki, de hát a család nagy úr. A lemezekr?l nem ejtenék szót, mindenki ismeri a legendát, ami tulajdonképpen igaz, hogy nem is igazán lemez, hanem pléh. Tényleg be lehet nyomni a márkajel alatt a csomagtartón és valahogy azt érzi az ember, hogy ha ezzel csattan, akkor nem biztos, hogy mindenki kiszáll a kocsiból. Azóta sikerült eladni, iszonyú veszteséggel, az alapmodellek nem tartják az árukat, de újonnan iszonyú pénzt képesek érte elkérni. Most vettem egy 1,6-os Bravát 29000 km-rel, 2 gurigáért, mit ne mondjak, ég és föld. Légzsák, meg Abs, meg állitható ülés, kormány, fényszóró, ködlámpa, 103 ló és megy is, 6 hangszóró, 380 liter csomagtartó. Várom az új Stilót!

Hibalista

- Tualjdonképpen semmi, de házilag sok dolgot kellett rajta csinálni mire igazán használható lett.

Ide hordtam szervizbe

No comment!

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Brava Következő autója? FIAT Brava
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)