A reklám áldozata
Szöveges ítélet
Egy 1,4-es Bravát cseréltem le az Ignisre, mert ugye az olasz az ipari hulladék, meg az olaszok nem preciz emberek, stb. Azzal együtt, hogy ebben kisebb a motor és drágább volt egy millával, mint a Brava (igaz az használtan), nem fogyaszt kevesebbet és a plusz lóer?k is csak papiron érz?dnek. Talán ha a kormánym?, váltó, futóm? trió megfelel?en tenné a dolgát, akkor lehetne érezni valamit a 93 paciból, de igy semmi. Talán a nagy hasmagasság (ami padkánál azért jól jön :-)), vagy a nagy homlokfelület teszi, de vagy nem megy, vagy ha meg akarom hajtani, akkor legalább annyira félek benne, mint a haverék F Astrájában (most bocs az Astrásoktól). Iszonyúan billeg ha gyorsan mész, ha lassan mész meg úgy ráz, hogy ird és mondd, unokaöcsém egyszer elharapta a nyelvét. Az úttartáson persze lehet javitani egy szélesebb gumival, de annyiért, amennyiért vettem, már ilyen dolgokat elvárna az ember. Van ami egész jó benne, nekem a középkonzol tetszik, bár nem annyira mint a Bravában, de egész pofás, de egynémely helyen sorjás m?anyagok figyelnek, a ramaty futóm? miatt zörögnek a kárpitok. A váltóval nincsenek bajok, kiforrott szerkezet, és az üveget itthon csinálják - én lokálpatrióta vagyok, nekem ez is tetszik. A csomagtartó egy nagyran?tt keszty?tartó, egy utazótáska és két iskolás hátizsák fér el benne, ez nálam nem tartozik a rakodótér min?sitésbe. Bravában Tescos bevásárlást, 15 kg mosóport és 72 cm-es TV-t hoztunk el 5-en. Ehhez képest...
És ami az élvezetek netovábbja, hogy szürke szin?, pedig a szomszédnak fehérben van, és az egész emberien néz ki, de hát a család nagy úr. A lemezekr?l nem ejtenék szót, mindenki ismeri a legendát, ami tulajdonképpen igaz, hogy nem is igazán lemez, hanem pléh. Tényleg be lehet nyomni a márkajel alatt a csomagtartón és valahogy azt érzi az ember, hogy ha ezzel csattan, akkor nem biztos, hogy mindenki kiszáll a kocsiból. Azóta sikerült eladni, iszonyú veszteséggel, az alapmodellek nem tartják az árukat, de újonnan iszonyú pénzt képesek érte elkérni. Most vettem egy 1,6-os Bravát 29000 km-rel, 2 gurigáért, mit ne mondjak, ég és föld. Légzsák, meg Abs, meg állitható ülés, kormány, fényszóró, ködlámpa, 103 ló és megy is, 6 hangszóró, 380 liter csomagtartó. Várom az új Stilót!
Hibalista
- Tualjdonképpen semmi, de házilag sok dolgot kellett rajta csinálni mire igazán használható lett.
Ide hordtam szervizbe
No comment!
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Brava | Következő autója? | FIAT Brava |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.2/10) |
