A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A mi foxink

Szöveges ítélet

2003 decemberében vettem át újonan az autót a Suzuki Hollósnál. Nem nagyon lehetett válogatni, nekem elég lett volna egy szerényebb felszereltség? modell is, ám csak GLX volt, abból is kétféle metálszürke. (A metál persze feláras...)
Mindenesetre nem bántam meg, hogy ezt vettem. Az 1,3-as motor, ha egy kicsit odalép neki az ember, tényleg úgy megy, mint az ördög, a kategóriáját megszégyenít? vehemenciával húz olyan 140-150-ig. A futóm? hátul kicsit kopogós, de ennek megvan az az el?nye, hogy 4 személlyel sem kell araszolni az utakon, félve, hogy lekoppan a csillapító.
Ami viszont a motornál is kellemesebb meglepetés, az a fék! Döbbenetes, hogy mit meg nem engedhet magának az ember egy Ignisben! Tényleg robbanékonyan lehet vele közlekedni, talán csak az ABS avatkozik be egy kicsit korán, érzésem szerint a gumik még tapadnának, amikor már kattogni kezd a m?szer. Ugyanígy csak jókat tudok mondani a futóm?r?l is, meglep?, hogy mit ki nem bír anélkül, hogy elállítódna, vagy bármi baja lenne. Összességében ragyogó kis autó, számos tulajdonságát nagyra értékeltem. Ami talán negatívumként értékelhet?, hogy a gyári üléskárpit érezhet?en és teljesen m?szálas, könny? beleizzadni, és lengébben öltözve nem egy élmény. A másik, hogy a kalaptartó papundeklije jó eséllyel már az els? néhány hónapban el fog törni - ezt több márkatárs egyhangú káromkodással er?sítette meg. Szintén nem el?nye, hogy ha vezetési stílusunkban nem a finomkodás a meghatározó tulajdonság (amit a motor karakterisztika mondjuk nem is támogat, szeret pörögni, 4000-nél gyújtja be az utánéget?ket), akkor városban simán meg lehet etetni a tíz litert, ami egy 1,3-tól nem a legkedvez?bb érték. Végül ami tényleg gyakran idegesít, hogy álló helyzetben az 1-est csak ritkán veszi be els?re, a trükk, hogy ek?ször hármasba, majd egybe, és indulás. De még így is van, hogy többször kell próbálkozni. Bosszantó még, hogy most ennyire lement a modell használt ára, és annak is örültem volna, ha a gázolajos változat kicsit hamarabb jön ki, én biztosan olyat vettem volna. Nagyjából ennyi. Tud mindent, amit várok t?le.
Összességében olyan, mint egy foxi. Harcias, pörg?s, kicsit falánk, de a kategóriájában nem sokan állnak meg el?tte.

Hibalista

- A világon semmi.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Hollóshoz "járunk" kötelez? szervízre, legutóbb 2,5 órát vártam, mire nekiláttak, és olaj címszó alatt valami egészen bizalmatlan külsej? dolgot öntöttek bele egy kannából.

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 22
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? R11, 1,6 D Következő autója? Toyota Corolla
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)