A magyar autóipar szégyene
Szöveges ítélet
Kedves Olvasó!
Mivel én szeretem váltogatni a saját autóimat 1/2 vagy 1 évente úgy gondoltam, hogy legyen egy mindig megbízható biztos autó is a családban, ezért a feleségemnek vettem egy akkor 1 éves 8900 km-t futott Ignist. Most van benne nem egészen 19000 km és elmondhatom, hogy az egész család megutálta nem csak ezt a típust, hanem az egész Suzuki családot. Az egész azzal kezdődött, hogy a két első biztonsági övet egyik pillanatról a másikra nem lehetett kihúzni. Csere. Majd elkezdett az jobb első lengéscsillapító kopogni úgy, mintha az egész kerék ki akarna esni. Csere. Ekkor láttuk, hogy a kuplung bovden műanyag háza el van repedve, így egyúttal az is kicseréltettem. Majd pár hónap múlva a piros lámpánál nem sikerült elindulni, mert eltört a féltengely. Csere. Pár hónapja a generátor forgórésze ment tönkre. Csere. A mai napon a váltó rudazattal van valami gond, mert nem veszi a hátramenetet, jelenleg is szervizben van. Így már érthető, hogy azt vallom, akinek egyszer is megfordult a fejében, hogy Suzukit vegyen, felejtse el nagyon gyorsan és vegyen bármi mást csak ilyen sz@r minőségű autót ne.
Hibalista
- Kuplungbovden, első lengéscsillapító, generátor, biztonsági öv
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 9000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 8500 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Xsara | Következő autója? | BMW |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.9/10) |
