A kutyám után a leghűségesebb....
Szöveges ítélet
Megbízható jó autó. A sok alkatrész csere az mind a haszlálatból adódótt. Dolgozom vele napi 8-10 munkaórát, kiméletlenül, oktató autóként. Eddig még nem robbant le, minden hibát előre lehetett látni rajta. Szervíz alkalmával lett mindig javítva. Egyedül a kuplung bowdenszakadás volt ami megállított de a csomagtartóban volt a tartalék. Fél óra kínlódással ki lett cserélve. Pattog a rossz úton, kemény a rugózása de egyúttal elnyűhetetlen. Magas üléses könnyü ki-be szállni, magas építésű nem akad fel sehol sem. Nem kell rá vigyázni sehol sem. Egy igásló. Még rozsda nincs rajta pedig már nem mai darab. Akárki mit mond erről a típusról rossz véleményt az vagy hazudik vagy írigy. Kényelmesnek nem mondható bár sima úton egészen elviselhető. A csomagtartó mérete meg pont akkora amekkora kell. Egyszer voltam vele hivatalos suzuki szervízben vele, érdemben már nem foglalkoztak vele. Oda 10 év felett már nem érdemes menni. Cserébe viszont szinte mindenhol értenek hozzá. Egyébként nem egy agyonbonyolított autó. Szerintem.
Hibalista
- 1 garnitúra kuplung szerkezet, 1 garnitúra elsőfék komplett, 1 db kuplungbowden, - 1 db alsóösszekötő gömbcsukló, 1 db motortartógumibak a sebváltó felőli alul. Hátsólengőkar hátsó silentjei 1 pár. Hátsó abalaktörlő lapát, egy garnitúra gyertya és gyújtókábel csere. A távírányítós kulcs megadta magát örökre, már nem működik a csere meg borzasztóan drága. Szűrők, olaj, égők, ennyi.
Ide hordtam szervizbe
Házi munkában ismerős autószerelőnél.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 105000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Daewoo | Következő autója? | Ignis 2016-os |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
