A család is szereti!
Szöveges ítélet
Még mindig ez az autóm van,egy ideig ez is marad.Külső formálya nekem olyan,mint egy mini terepjáró.Ezért kezdtem szemezni ezzel a tipussal.Persze úgy voltam vele,hogy általában az a hír járja"a Suzuki az nem autó!"Így voltam vele mindaddig,mignem a barátnőm vett egy régi Swiftet.Ekkor kellemesen csalódtam,és elhatároztam,amint lehet lecserélem öreg autóm egy Ignisre.A régi Swift űlése kagylósabb az Ignisé egy pad inkább,mint autóűlés,a hátsókról nem is beszélek.Ráadásúl csak fekete színű kárpíttal készűltek az Ignisek.De nem gond gondoltam,van űléshúzat.Még az a szerencse,hogy nem vagyok magas,és vékony a testalkatam is.Így nekem kényelmes,de egy nagyobb embernek biztos kényelmetlen ez az űlés,főleg hosszú úton.Ami negatív az a futómű.Nem igazán komfortos,ezt érezni is az utakon.A kormány sajnos nem állítható semmilyen irányba sem,és a fék is időnként,de főleg kanyarban csikorog.Eleinte idegesítő is volt számomra,de megnyugtattak azzal,hogy létezik olyan fékpofa ami ,nem ad ki ilyen hangokat.Amint cserére szorúl,olyanokra cserélem.Ami még zavaró,az a műszerfal középkonzólján lévő digitális kijelző,nem a formálya,hanem,ha olyan irányból sűt a nap,akkor nehezen látní.A VagonR órája sokkal jobban látható.Maga a műszerfal olyan mint az Opel Astra ClassicII-é.Ami szerintem jó,eddig mindig az volt mindenki baja,hogy a régi japán autók műszerfala nem igazán csúcsminőség,most mára már legalább ezt a szintet elértük.Amúgy nekem az új Swift műszerfala nem tetszik,viszont az SX4-é annál inkább.Ezenkívűl a fényezés se az igazi.Valami ócska minőségű festéket használt a gyár.Az aeródinamikája nem is lehet jó maga a felépítés miatt is,de mindannak ellenére a fogyasztás kedvező.Igaz inkábba nyugis sofőrökhőz tartozom.Ha a sportos vezetés lenne a mindenem,nem Ignist vettem volna.Nekem tőkéletes!Kanyarba nem valami stabil,de nem kell szágúldozní vele.Ha nem erőltetjűk,meghálálja!
Hibalista
- Baloldali kormányösszekötő csere,kb 10.000-ft szereléssel és fútómű állítással.Középső féklámpavezeték szakadás,a csomagtartó nyításától,ez álltal a hátsó ablakspricní vezetéke is elszakadt.Házilag megjavítottam mindkét hibát.Baloldali elektromos ablak a belső gumicsíkot mindig begyűrte,emiatt az ablak megszorúlt.Sikerűlt ezt is megoldani,alapos tisztítás a gumicsíkon,az ablakon és a gumicsík hintőpórozása csodákat művelt,persze amint szorúlni kezd újból hintőpórozom.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Budakalász 2011 Budakalász,József attila u.75
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 68500 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 23500 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Escort | Következő autója? | Nem tudom,még egyenlőre ennél maradok! |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
