A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GLX AC CD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

1.3 GLX - soha rosszabbat

Szöveges ítélet

Mások értékelését olvasva azon kifogásokat, hogy ezért a pénzért mit akarnak, - én egy komfortosabb autót. Suzuki urat és mérnökeit beültetném hátra és utaztatnám pár óráig, hogy érezzék mi az "igazi élmény " az Ignisben. Szörnyű, minősíthetetlen futómű komfort. Nem pénz, nem technika kérdés, hanem egyszerűen kicsit autókázni kellet volna a magyar utakon, hogy komfortosabb fútóművet tervezzenek. Sima úton nincsenek gondok, de elég egy PICI úthiba ... Magával a futóművel nem lennének gondok, nekem nem billeg, kanyarban osztott pályás úton van csodálkozás, mikor kívülről kerülöm a tötyörgőt, csak a hangolás szörnyű. (Miért hiszik egyesek, hogy ezzel nem lehet kanyart venni ?) Ha a gyárban lenne egy kis tisztesség nem saját pénzen kellene megtuningolni, hanem elismerve a gyári hibát, visszahívatva kijavítani. A fogyasztás az ( kopp...kopp) klímával autópálya 150, dugó stb. a 6,5 télen 7,5 volt a max. De az utazási komfort ?!

Rászántam magam, megcsináltattam saját pénzből amit a gyárnak kellett volna. Csak ajánlani tudom, nem venni észre, hogy merev a tengely, hogy rossz az út, stb. AUTÓ LETT!!! Aki emiatt cserén gondolkozik, mint én is, gondolja meg, megéri ! Nem drága, hozzáértő gondos kezek teszik rendbe. Már nem kell új SWIFT(nem is kellene) SX4 meg minek, ha már Suzukiról beszélünk.

Első doblemez és a karosszériaelem között lévő rést az ajtózsanérnál kitömtem szivaccsal. Az ötlet az új Swift-től jött, miért halkabb ? Ott takaróműanyag van, a Lianában szivacs. Érdemes megtenni, nem nagy munka. A kerékdob műanyagját kell csak leszedni, amit patentok tartanak. A szivacsot természetesen tegyük vizhatlanná. T. SUZUKI ! Miért hagyták ki ? Vagy nekem hiányzik gyárilag?

Egyébként már átlépte a 60 000 km-ert kár, hogy benzin nélkül nem akar menni. Más nem kellett eddig a kötelező szervízes olaj és szűrőcserén kívül + tárcsafébetét csere. Ennyi idősen már talán elkophat.

Hibalista

- Toronycsapágyak 2xi cseréje után jobbos gólyaláb csere.
- "Angyali" javítás következtében két hátsó gátló csere, gólyalábak átalakítása.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Pest

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Nem Márka

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 48000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift 1.3 GLX Következő autója? Próbakör után döntök
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)