1.3 GLX - soha rosszabbat
Szöveges ítélet
Mások értékelését olvasva azon kifogásokat, hogy ezért a pénzért mit akarnak, - én egy komfortosabb autót. Suzuki urat és mérnökeit beültetném hátra és utaztatnám pár óráig, hogy érezzék mi az "igazi élmény " az Ignisben. Szörnyű, minősíthetetlen futómű komfort. Nem pénz, nem technika kérdés, hanem egyszerűen kicsit autókázni kellet volna a magyar utakon, hogy komfortosabb fútóművet tervezzenek. Sima úton nincsenek gondok, de elég egy PICI úthiba ... Magával a futóművel nem lennének gondok, nekem nem billeg, kanyarban osztott pályás úton van csodálkozás, mikor kívülről kerülöm a tötyörgőt, csak a hangolás szörnyű. (Miért hiszik egyesek, hogy ezzel nem lehet kanyart venni ?) Ha a gyárban lenne egy kis tisztesség nem saját pénzen kellene megtuningolni, hanem elismerve a gyári hibát, visszahívatva kijavítani. A fogyasztás az ( kopp...kopp) klímával autópálya 150, dugó stb. a 6,5 télen 7,5 volt a max. De az utazási komfort ?!
Rászántam magam, megcsináltattam saját pénzből amit a gyárnak kellett volna. Csak ajánlani tudom, nem venni észre, hogy merev a tengely, hogy rossz az út, stb. AUTÓ LETT!!! Aki emiatt cserén gondolkozik, mint én is, gondolja meg, megéri ! Nem drága, hozzáértő gondos kezek teszik rendbe. Már nem kell új SWIFT(nem is kellene) SX4 meg minek, ha már Suzukiról beszélünk.
Első doblemez és a karosszériaelem között lévő rést az ajtózsanérnál kitömtem szivaccsal. Az ötlet az új Swift-től jött, miért halkabb ? Ott takaróműanyag van, a Lianában szivacs. Érdemes megtenni, nem nagy munka. A kerékdob műanyagját kell csak leszedni, amit patentok tartanak. A szivacsot természetesen tegyük vizhatlanná. T. SUZUKI ! Miért hagyták ki ? Vagy nekem hiányzik gyárilag?
Egyébként már átlépte a 60 000 km-ert kár, hogy benzin nélkül nem akar menni. Más nem kellett eddig a kötelező szervízes olaj és szűrőcserén kívül + tárcsafébetét csere. Ennyi idősen már talán elkophat.
Hibalista
- Toronycsapágyak 2xi cseréje után jobbos gólyaláb csere.
- "Angyali" javítás következtében két hátsó gátló csere, gólyalábak átalakítása.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Pest
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Nem Márka
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 12000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 48000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Swift 1.3 GLX | Következő autója? | Próbakör után döntök |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
