Black BodyGuard
Szöveges ítélet
Bármerre megyek nagyon megnézik. Én egy kicsit egyedivé is tettem egy két extrával ami a képeken nagyon jól látszik. Az els? futóm?vel elég sok volt a gond ami ugye ilyen és ezt így kell elfogadni a szerel? szerint, de azért szépen lassan helyre lett téve. Mivel az els? szervíz ahova hordtam rohadtul hanyag volt és mire kiderültek a gondok addigra az els? egy másikat produkált. Nagyon rugalmas kis autó és a rugózása is jobb a Magyarhoz képest, pedig eggyel régebbi széria. A fogyasztás mint a Suzukiknál nagyon jó bár nagyban függ a vezetési stílustól. Nekem a legkevesebb 5,4 liter volt a de kemény rally stílusban felvihet? olyan 8 körülire. Az els? ?lések lehetnének kényelmesebbek. Ettöl függetlenül a kategóriájához képest semmi panaszra nem lehet okom így 100 ezer felett.
Hibalista
- Toronycsapágypersejek, ez állítólagos széri hiba.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Barta Szekszárd, a legjobb dumájuk ha valamit meg kell javítani: ez a típus ilyen, így kell elfogadni
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Bázis KFT Kalocsa, Még azt is ingyen javították a gari lejárta után ami állítólag ilyen és így kellene elfogadni.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 105000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | Wagon R+ | Következő autója? | A Japán Ignis után megkockáztatom az új Suzukit a SUV-ot |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
