A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2000-2003)

Ignis 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A szürke A-ból B-be jármű

Szöveges ítélet

1997-es Swiftünk volt, csak a Suzukinál adtak 3-400ezerrel többet, mint az összes többi márkánál (hiába kp-ért vettük), ez nekünk komoly tétel volt. 2003-ban az 1,3 GLX klíma, ABS, két légzsák metálfénnyel 2980ezerre rúgott, ez sok volt érte.
58ezernél beszereltettük a gázt (mivel kb. 15 %-kal többet eszik gázból, ezért a 8,5-es átlagfogyasztás, de ez tempós vezetéssel és klímával, egyébként elég neki 7,7 l gázból, ez pedig a benzinárral összevetve jelenleg kb. 600-700 Ft megtakarítást jelent 100 km-enként). Mindenkinek csak ajánlani tudom a gázüzemre való átállást, a legutóbbi olajcserénél az olaj színe és állaga is sokkal jobb volt, mint bármelyik korábbi benzines periódusban.
74ezer km talán már elég egy kiforott véleményhez, összeségében megbízható, ha kell 3,5 mázsa cementet is be lehet pakolni, mégse ül a farára.
Ami nagyon bosszantó, hogy filléres alkatrészek miatt kell esetleg komolyabb szervízdíjat fizetni (lásd gumiharang).
Olvastam több maró kritikát is, mindegyikben van igazság, de hasonló vagy csak 2-300ezerrel drágább autókkal összehasonlítva nincs egyértelmű hátrány szerintem (azok már inkább sznobságból fakadnak (pl. 1,6-os hasonló évjáratú, megbecsülő családnál lévő Golf-nál mi a búbánat kerül a 90ezres-es szervizen több mint 200ezerbe? Én már vezettem az előbbi modellt, 1,6-os Opel Astrát, 2,0-es Ford Focus Sportingot, Daewoo Lanost, Daewoo Ticot, Seat Cordobát. Ízlések és pofonok, de üljön be valaki a Seat Cordobába akár előre akár a vezető mögé 178 cm-rel.
Az Ignis egy szürke jármű, semmi extra, néhány balfék hibával (pl. a sokat joggal kritizált hátsó futómű), de a szervízeket megadva neki és odafigyelve rá biztos, hogy tovább fog tartani, mint sok vetélytársa (egy ismerősöm 3 év alatt közel 100ezer km-t hajtott bele, és abszolút megbízhatónak tartja). Ez egy A-ból B-be jármű és azzal az ítélet íróval értek egyet, aki azt vallja, hogy ne magasabb osztálybeli modellekkel állítsuk be a ringbe. Egyébként A8-as 4.2-es benzines Audival is vitték már a tulajt többször is autómentővel 100ezer km-es futáson belül.
Ha lesz a Suzukinak normális méretű, valóban családi autója versenyképes áron, valószínűleg a következő autónk is Suzuki lesz.

Hibalista

- Toronycsapágy szimmering kb. 15ezernél, gariban rendbetéve
- Hűtőrendszer egyik csöve kb. 10ezernél, gariban rendbetéve
- Jobb féltengely külső gumiharang szakadása 74ezer, már nem garis

Ide hordtam szervizbe

Special Suzuki Nyháza, otthagytam

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Carmo Suzuki Nyháza

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (3) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 74000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Swift Következő autója? Suzuki ?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2000

További ítéletek (14 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)