A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Grand Vitara (2005-2015)

Grand Vitara 1.9ddis 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Terepjáró egy alsóközepes japán áráért...

Szöveges ítélet

Családi autót keresve bukkantam a GV-ra,amivel egyébként már régóta szemezgetek.
Annyit,mint amibe 1-2 éve került,soha nem adtam volna az autóért,de a kifutó modell,a 105 kilométert mutató órájú,és egy hete üzembehelyezett "tesztautó" kb.annyiba került, mint egy nagyon jól felszerelt,az alaptól eggyel nagyobb benzinmotoros alsóközép japán.Négytagú családunknak tökéletes,bár a bőrös verzió-ami nem volt a kereskedésben- gyerekbarátibb lenne.
Így az első beruházás egy méretpontos huzat volt.
A téligumi beszerzése se egy leányálom.
Az Iwatában /Japán/ készülő járgány szerintem a hazájában egyszerű,olcsó munkagépnek számít,bár csinos a belső és a külső is,a kidolgozás talán egy árnyalattal alatta marad a versenytársakénak.(Mondjuk az előző Rav4-hez képest,-aminek egyébként kevésbé pedigrés rokona is- az autó belseje mindenképpen szebb.)De az ára miatt ez teljesen rendben van.
Az autóban-mint minden Suzukiban- keverednek a puritán,és a magas színvonalú megoldások.Az elsőre jó példa :csak ötfokozatú váltó, hátul dobfék,amit a 2009-es modellen már tárcsa váltott fel,piszkavas motorháztető-kitámasztó,Swifttel és SX4-gyel azonos kapcsolók,kormánykerék,első ülések.
Magas szintű-főleg a konkurrenciához képest viszont a hajtáslánc,szerintem a hifi is jobb,mint az átlag,az ajtók gyönyörűen,tompán puffanva csukódnak,nagyon szép középkonzol/szebb mint az új/ , csillapított ajtajú rekeszek és az egész autó külseje igazi robosztus,terepjárós,amellett szép is.
Vezetni jó,a váltókarral kicsit gépészkedni kell, mert darabos.
2000-es fordulat felett tolni kezd,4000-ig,azt bírom hogy előzésnél nem is nagyon kell visszakapcsolgatni,legfeljebb 4-be.
Fogyasztása 3800 km-rel,úgy alakul,hogy tartósan 90-100zal menve kihozható a 7.4-es átlag,városi és országúti vegyesben kb.7.6-7.7. ami egy kicsit elszomorító,hogy 100 felett hirtelen nő meg az étvágya,na innen hiányzik egy hatodik.
Egyszóval nem száguldozásbarát,mentem vele már 120-szal,de úgy érzésre ez volt a maximális utazó.Persze lehet gyötörni 180-nal is,de ez az autó nem erről szól.
Így 3-4 hónap elteltével úgy érzem jó választás volt, különösen mert a Nagy Gazdasági Világválság kihirdetése előtt,mit sem sejtve néhány héttel vettem, és az ára nagy része valszeg elúszott volna azzal a portfolioval,amiben állt...

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 105
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3800
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? swift II. Következő autója? 5-6 évig semmi, max.motor
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Grand Vitara 2005 (2005)

További ítéletek (30 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)