A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Grand Vitara (2005-2015)

Grand Vitara 2,0 L JLX-A 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Rizs pusztító szumó

Szöveges ítélet

Az autó hosszas hezitálás után választódott ki. Az előző egy SX-4 volt, így nem tudom eldönteni, hogy az evoluciós folyamatban vissza, illetve előre haladtunk. Annyi biztos, hogy az érzés olyan, mintha egy jávorszarvast mammutra cserélne a közlekedni vágyó emberfia. Nem igazán szeretek autózni. Utoljára a dobozos UAZ volt amit élveztem (ja és a nagypapa LADA Samara-ja), na de most kényszeresen célpontokat keresek a tökéletesen értelmetlen autózáshoz. Maga a vezetés és a haladás is inkább a fent említett nagytestű állat életvezetésével hasonlatos. Komótosan, de biztosan, rengeteg energia elpusztításával. Akár egy öregedő szumó, aki a meccs előtt biztos ami ziher alapon még felfal egy tál rizst, hátha most ettem utoljára. Nincs kapkodás, versenyezhetnék stb.
Az első "vonulás" Galyatetőre vezetett. Próbának sem volt rossz. Az a stressz, amit egy ilyen utazás pl. SX-4-el okozott eltűnt. Tehát valódi és hosszútávú tapasztalataim egyenlőre nincsenek.
Néhány infó:
A fedélzeti kompjúter-szerűség jelez valamilyen átlagfogyasztást, de az teljesen valószerűtlen. 9,4 :)
Az utastér itt-ott nyiszorog.
Az ablaktörlő még új lapátokkal is nagyon gyatra.
A tolatás valóban nem egy örömforrás.
A hátsó ajtót lehetetlen diszkréten becsukni.
A gyári CD-rádió szánalmasan gyatra.
... na de ezeken kívűl az amit autózásnak hívnak, hát az remek és első osztályú. Persze ez az én igényeimhez és a nem túl magas komfort fokozatomra értendő.
Amennyiben kiderülne ;) a valódi fogyasztása és az mondjuk 10 L körül (alul lenne) vásárolnék vaxot és szivacsot és komolyan becsben tartanám.

Hibalista

- Új szerzemény. A kötelező szervíz után van.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Bartha

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Robika, aki még mindíg a legnagyobb spíler

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 34000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? SX-4 Következő autója? Benzinkutat, olcsón
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Grand Vitara 2005 (2005)

További ítéletek (30 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)