Az átlag terepjáró
Szöveges ítélet
Már régóta nézegettem magamnak a Suzuki Vitara JLX-et is, én egy L200-ast akartam, de a feleségem lebeszélt róla, neki teherautó nem kell. 5 hónapja van nálunk, sokat járok vadászni, ezért cseréltük le az előző Citoen Xsara kombit, kényelmével és extrákkal nyomában sincs a Xsarának, de a terepjáróképessége kárpótol mindenért. Még nem akadtam el vele sehol, ahol a barátom Nívája elment én is elmegyek vele mindenhol. A motor egy kicsit "gyengus", a 2,2 l-es PSA HDI motor kellene bele, fogyasztása tereppel 8,5, terep nélkül 7,8. Ha 5 cm-rel magasabb lenne, nagyon rámenősebb lennék vele terepen is, de mondom így is felülmúlta minden várakozásomat. Most Matador Izzarda 205/80 R16-os terepgumival űzöm, jól kapaszkodik, még hóban is jó, de jégen megcsúsztam vele többször is, rá fogom szánni jövőre magamat téli gumira. 4,5 éves az autó, mindig van valami apróbb zörgés benne és a kipufogó dob védőborítása látszik szétmenni 82000 km-nél. Országúton a 100 km/h-t szereti, autópályán 130-140 km/h-val a 9 litert "bepuszilja". Szerintem megérte a pénzét és értékállónak tartom.
Hibalista
- Egyenlőre semmi!
Ide hordtam szervizbe
Egy spéci háziműhelybe.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 78000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | xsara | Következő autója? | Új Grand Vitara, esetleg új L 200. |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
