Alattomos VIPERA
Szöveges ítélet
Céges autó volt. Összességében nem szerettem. Terepen gyengus volt, pályán pedig ordított. 4000 körül volt elemében, alatta-felette elég nullácska! Nem igazán éreztem a 140 lovat. Futóműve siralmas. Magasan van a súlypontja, így eléggé billegős típus, bizonytalan érzést kelt. Nyomvályúkban vezetni elég xar volt. A kormány annyira könnyű (a szervó miatt), hogy nagy sebességnél már szinte életveszélyes.
Magas fogyi a nagy tömeg és a légellenállós kasztni miatt (Többnyire közúton/pályán benyelte a 12 litert). A belső rideg műanyagos. Elég hamar elkezdett zörögni ez-az. A 13 éves Vectrámban jobb anyagok vannak. Ülések hosszabb úton (pl. Nagykanizsa - Bp.) kényelmetlenek.
A pedálok állásszöge sem nekem kedvezett. Kicsit teherautós/rátaposós. A váltó pontos, bár elég férfiasan be kell tolni a kívánt sebességbe. Pozitívumként említem az autómata klímát, a nagy külső tükröket, a jó kilátást. Csomagtér pici, nem igazán pakolható, kárpótlásként hátsó ülések dönthetőek.
Hibalista
- Apróságok
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | Vectra |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.6/10) |
