Mindenre is jó,4 főnek,4 Literrel...:-)
Szöveges ítélet
Ez afféle,Wagonr+,Splash,Altó,utód egybe gyúrva,de mindenből csak a jót örökölte
Alkalmi vételként,ismerőstől jött.Nagyon hálás is vagyok Neki érte,hogy "rábeszélt"! Vagy is,elsőre 2010 utáni Swiftet,és Splesh-et néztünk,5-8 éveset..Anyának a diesel Corsa helyére,napi 20-20 km,munkába járáshoz.
De most már azt mondom,szerencsére Barátom párja,autót cserélt-segítettem is benne,ahogy tudtam-,és több mint korrekt áron felajánlotta nekem "Piroskát" :-)
Nem is gondoltam,mennyire hálás leszek érte.Nem vártink semmit,csak vigyen el,Á-ból-B-be..megbízhatóan. De kellemesen csalódtunk,meglepően,kezes,és még élményt is ad akár.
Mivel van egy 2 éves Új Ignis a családban,csak Suzukiban gondolkodtunk,elégedett felhasználóként. Euro 6 környezet barát,kocsikra váltva,de újra nem tellett.
Szóval a cél,minél fiatalabb,és környezetbarát,legyen,ne legyen drágábban fenntartható,egy diesel Corsánál..
Minden Suzukit is néztünk. A Celerió elsőnek a kicsi motor miatt,és a magas ár miatt nem került képbe. De itt jött az alkalmi,baráti vétel.Elszalaszthatatlan áron.
Szinte,látatlanba vettük,nem tudtuk előre kipróbálni,csak mentünk,érte. Ott gurultunk 500 métert,jó,garis,mi baj lehet,keveset eszik,jó az ár,nincs törve,nincs több pénzünk,,,,,visszük,,,majd meg szokjuk. :-) Suzuki,nagy baja nem lehet,garis.
Van,ez a típus,más ismerősnek,Ő nagyon elégedett vele,meg is néztük,de menni nem tudtunk vele. Oktató kocsi is van belőle Cegléden is,de amúgy ritka.
Szóval a kocsi,majd én viszem haza..:-) ÓÓÓ,de faja..Fék,patent,jpbban harap mint az Ignis. Szinte csendesebb is. Jó hosszú az ötödik,szépen szalad sztrádán is..
Jöttünk is 100-120 körül,nagyon jól fogyaszt,nagyon jól megy csendes is.
Érezni,persze hogy olcsóbb,és egyszerűbb a Swiftnél,és Ignisnél,de semmi fájó,és árához mérten kiváló. Nagyon jó csalódás volt. Párom is,át ült,megy,vele,,,,Ó,ez jó,nagyon..:-)
Nem,hiba,de tény.....3 henger,ugye remeg. Puhák a motortartó bakok,hogy a remegést el nyelje. Hidegen emeli a gép az alapjáratot,de mejegen indulásnál,kicsit nekünk kell emelni,mert remeg az eleje. Ez elsőnek,meglepett,de könnyen bele szokni,és könnyű használni.
Még csak ez kb az első ezer km tapasztalata,de nagyon kedvezőek a benyomások.
Fogyasztása,jobb mint a diesel 1.3 cdti Corsának,és nem szennyezzük a környezetet,és nincs turbó,és részecskeszűrő,meg kettőstömegűs,és nagynyomásús para se..:-) Komolyan megnyugvás a kocsi..
Hallani pár kinyomó csapágy csere hibát,gariba,ez van sajna Ignisnél is elvétve,de mivel garis,nincs pánik. És ha gari után is jönne,meg kell nyugtassak mindenkit,olcsó,és bowdenes megoldás,könnyen szerelhető.
Meglepően csendes is,menet közben is,és álltában is alig hallani a motor járását.
Tartósságról annyit,hogy ez a blokk,van az alap Vitarában,és S-crossban is,turbóbval,persze más hengerfejjel. De el bír a blokk,110 lovat is stabilan,és más piacokon van Turbós celerió is,vagy is volt.. Mert sajnos EU-ból kivonták a kicsikét..
Szóval,kevés van,de jó,,vegyétek,vigyétek,elégedettek lesztek.
Ez afféle,Wagonr+,Splash,Altó,utód egybe gyúrva,de mindenből csak a jót örökölte..
Van facebookon rajongói csoport Ignisre,és Celerióra is,,keressetek rá,,ott több infó is van...
Pacsi...
Hibalista
- ------ :-)
Ide hordtam szervizbe
Szolnok,oda visszük az Ignist is.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2018 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 22000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 4444 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Corsa D cdti | Következő autója? | ez marad |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |