Kicsi a bors, de fillérekből autózom!
Szöveges ítélet
Jó autó= új autó!
Kezdem a rossz tulajdonságokkal, a műanyagok nagyon gyatrák, könnyen karcolódnak. Durva aszfalton valamelyik plaszt zörög, vibrál.
Az elsö tárcsafékek nagyon kicsik, ezért úgy gondolom hamar fogynak. 15 ezres szervizeknél ajánlatos tisztíttatni, mert hajlamosak csikorogni.
Mivel az autó könnyű, fújja a szél, mintha vitorla volna a tetején.
A fényezése pedig vékony, könnyen leütődik.
A klímája nagyon fékezi a motort, egyszerűen rossz érzés. Bekapcsolásakor akkorát reccsen, mintha valami eltört volna. A dolgát azért teszi jól, hűt rendesen.
Pozitívumok: mivel új, nincs rozsda. Újonnan kapott alvázvédelmet, majd elválik hogy bírja a sót.
Fogyasztás remek, motor könnyen bemelegszik télen is. Autópályán 130 megy, de sajnálom annyival tolni a gépet, szóval 110, elég. A bódé formája krumpli, ezért nehezen verekszi át magát a levegőn. Városi autó, oda való, nem sztrádázni. Szerencsésebb történelmű országokban nem családi autónak használják, én igen.
Télen hóban jól dolgozik az elektronika, többször szedte össze az autót, én csak néztem mint a moziban. Téli gumik Michelin Alpin, négy darab 300 euró volt, 4 felni 160 euró. Nem horror.
60 ezernél lecseréltettem a váltóolajat, jobb lett kapcsolni. Legközelebb kupplung csere lesz.
75 ezer-csak olajcsere - a spritmonitor.de-n a leggazdaságosabb benzines autó!!! 2022.02.27
90 ezer-szerviz+ kupplung csere, LUK volt benne, az is ment vissza.
Verdikt: elégedett
Hibalista
- Eddig semmi!
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Losonc!
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2017 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Punto | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.8/10) |
