A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Baleno (1995-2002)

Baleno 1.6 GLX Combi 

Az ítélet értékelése
3,5(6 db)

Hikomat kék bálna újratöltve

Szöveges ítélet

2007 nyarán vettem. Netes fórumokon (itt is) csak jót olvastam róla, haveroknak volt, ők is szerették...én pedig túl voltam egy kisposkin, eluralkodott rajtam a megalománia, olyan autót akartam, ami 10 évig még autó, és belefér a fél lakás (felújítás közben voltam).

Háááááááát...

Lehet, hogy kifogtam a "legjavát", de elájulva nem vagyok.

Alapjában véve egy kényelmes autó, a fél lakás is befér, kellemesen húz, a motor és futómű eddig még hibátlan, a váltó jól kapcsolható. DE:

A bal első ablak emeléskor előre bukik és kifelé áll a keretből, úgyhogy emelés közben fogni kell az ablakot, hogy a helyére menjen, és vszínűleg kezd gallyra menni az ablakemelő motor, mert iszonyatosan belassult.

A központi zár nem mindíg nyitja a bal hátsó ajtót, ellenben néha önkényesen kinyitja az autót. Ez otthon - garázsban még elmegy, de ma pl. reggel megálltam a munkahelyem előtt, bezártam. Két óra múlva jártam arra megint, már nyitva volt. Boldog-boldogtalan eljár mellette... Nem részletezem.

Volt olyan hogy este 6kor hazaértem, 8kor kimentem a garázsba, autó nyugodt, 10kor megint kimentem, az autó nagy magányában 5 másodpercenként nyitja-zárja a központit. Így hagyjam ott valahol...!

A műszerfal világítás Attilás...hun van, hun nincs.

Hideg állapotban a szervó olyan hangot ad a legkisebb tekerésnél is, mintha macskát dugtam volna a kormánykerék és a műszerfalborítás közé.

Amióta szerelőnél volt, indítás után kb 2 percig csörög valami a motortérben, meghatározhatatlan helyről.

A váltónál folyik az olaj.

Az utastérből, nem tudni honnan, valami ismeretlen eredetű büdös terjeng, a tisztítás nem segített (nem én vagyok, nekem más szagom van, ha büdös vagyok)

A kormány borítás elengedte a fémet.

Az utastér hűtő ventillátor olyan mint a Dutra traktor.

Tudom, hogy ezek olyan hibák, amiket egyszer kellene megcsinálni és évekig nincs vele gondom, de az kicsit riasztó, hogy ezek a hibák 4 hónap alatt jöttek elő. Aztán meg azért adtam ennyi pénzt egy autóért, hogy ne állandóan a szerelőhöz hordjam. Kicsit olyan érzésem van mint a kispolszkimnál, ha valamit +csinálok, más elromlik. Csak épp annál tudtam hova nyúlni, ehhez meg hülye vagyok.

Még valami: A kispolszkival 250 kilométert egy 5 perces pihenővel tettem meg (az is csak azért volt, mert folyadék túltengésem volt) A Balenoban szambáznom kell, mert nem találom a helyem 100 km után, és minden nagyobb városban pihizek.

Utólag visszagondolva jobban tettem volna, ha veszek egy agyonbabusgatott gázüzemű 2107-est egy öreg papótól, azt tudom szerelni. Már a Ladát, nem a papót. Hangulata is van. A Baleno kicsit lélektelen.

UPDATE!!!:

4 év használat után elkerülhetetlen lesz a teljes renoválás. Ennyi idő alatt tönkre ment a jobb első féknyereg (javítva), a motorháztető tenyérnyi foltokban dobálja le a festéket, szétrohadt a kipufogó végdob és a benzintank (WTF?!) Tegyük gyorsan hozzá, garázsban tartott, keveset használt autóról beszélünk (4 év=40 000km). Ezzel csak az a baj, hogy mivel ritka jószág a kicsike, bontott alkatrészt k#@va nehéz találni, újat meg nem érdemel.

Sok helyen írják róla, hogy a hazai piacon méltó ellenfele lett volna az F Astrának, ha nagyobb mennyiségben árusítják. Azért ezek után ezt nehezen tudom elhinni.

Hibalista

- Elektromos ablak (motor gyenge, emelőszerkezet különböző hibái), központi zár, csomagtér-teleszkópok, műszerfal világítás, kormány műanyag borítása elengedte a fémet.

Ide hordtam szervizbe

Apám haverja... Amióta leszervizelte a kocsit, hidegen valami vígan csörömpöl a motor környékéből, a munkadíj több volt, mint az anyagköltség,

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1998
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 139000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? kispók Következő autója? Astra F
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Baleno 1995 (1995 - 2002)

További ítéletek (33 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)