A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Alto (2009)

Alto N-Tech 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ezüstözött "Hamster Ball"

Szöveges ítélet

Először is ez az autó a címben szereplő Suzuki Alto-val az első lámpa,Lökhárító, hűtőrács hármas kivételével teljesen megegyező Nissan Pixo néven futó változat.
A Felszereltsége:
Elektromos kormányszervo, ABS, Vészfék-asszisztens, 4légzsák, központizár, elektromos ablakok elöl,Mp3 Cd rádió, Légkondi,négy fejtámla,csinizés: színrefújt kilincsek és tükörborítás.
Második autónak érkezett a családba, a feladata a iskolajárat és a bevásárlószatyor szerepének ellátása. Hagyományos belsőégésű motornak teljesen alkalmatlan körülmények között használjuk, ez meg is látszik a fogyasztásán.
(A konkrét autó Spritmonitor profilja: https://www.spritmonitor.de/en/detail/883655.html)
Az iskola az otthonunktól kb 1,5 Km autóval 5perc. A napi bevásárlás helyszíne további 5-6Km 10-15perc) Így az autó átlagfogyasztása 7,95l/100Km, ami nevetségesen soknak tűnik egy Ezres benzinestől.(Egy literen belül van a másink autónk fogyasztásától, ami egy 2010-es Mazda 6 2.0 benzines) Országúti fogyasztása egyébként 4,6l/100Km
Az autó mechanikailag Suzukisan megbízható, gyakorlatilag tényleg csak tankolni kell. Az első ülésein meglepően jól el lehet férni. Én a 182cm-el tudom annyira hátratolni a vezetőülést, hogy az már kényelmetlenül messze legyen a pedáloktól. A hátsó sor helykínálata lábtérben jelzésértékű, fejtérben bőséges. 190cm-s fiam hátul úgy fér el, hogy az első ülés a terpesztett lábai között van, de a feje nem éri el a tetőkárpítot. A beltér alapvetően "funkcionális". A műszerezettség nem fog megzavarni, egy sebességmérő és egy digitális benzinszint jelző az összes műszere.
Az első ablakok elekromos mozgatásúak, mindkettő csak a saját ajtajáról. Kinyújtott karral átérhető az autó, így elérhető a másik oldal kapcsolója is, bár kétségtelen kényelmesebb lenne, ha középen talltak volna helyet nekik. A hátsó ablakokat lehúzni nem, csak kibillanteni lehet. Ennek gyakorlatilag nincs jelentősége, még soha nem akarta kinyitni őket. Egyfelől hátul csak nagyon ritkán ül bárki is, és ha mégis, akkor is olyan rövid ideig, hogy az alatt nem akar nyitogatni semmit.
A csomagtér a napi bevásárlásokhoz teljesen megfelelő méretű,kárpítozot, általában a (merev!) kalaptartó alatt elfér amit veszünk. A hátső ülések osztva előredönthetők, így komoly mennyiségű csomagszállításhoz is elegendő helyet adva. Ezt az opciót ugyan nem szoktuk kihasználni, ha erre lenne szükség, akkor inkább a Mazda6-al megyünk. Az ülések kárpítozása szerintem meglepően minőségi érzetet ad. Ugyan ez az ajtókárpítokról nem mondható el, elől két, hátul egy tónusú kemény fröccsöntött műanyag. Aki takarított már a gyereke után a kárpítba belekent csokit az tud hálás lenni az ilyen kárpítozásért.
A motor nem egy nyomatékbajnok, pörgetni kell, hogy haladjon. Sűrűn vissza kell kapcsolni olyan helyzetekben is, ahol nagyobb autóval nem megszokott. Normál körülmények között, amikor már halad az autó, akkor relatív csendben teszi a dolgát, nem zavaró a hangja. A kormányzás, kanyarodás a sarkokba kitolt kerekek miatt gokartos. A fék "harapós", elég csak gondolni rá és intenzíven lassít. Úthibák, fekvőrendőrök feladják a leckét a futóműnek, hosszanti útbordák is könnyen megvezetik. A klima szakaszos üzenelésű, így nem terheli folyamatosan a motort. Én nem vettem észre, hogy jelentősen akadályozná a haladást a klíma használata. A kormányszervo szintén elektromos, csak tekergetéskor használ energiát.
Második autónak nekünk ideális. A helyi szokások szerint szűk parkolóhelyeken is kényelmesen parkolható. Az adója - nálunk ez vásárlási szempont volt - olcsó, egész évre alig több, mint a Mazdának egy hónapra. Biztosítása nem észrevehető összeg. Alkatrészárai jelentéktelen összegek, általában olcsó fenntartású. Az árát nagyon jól tartja, könnyen eladható.

Hibalista

- Jobb első kerékagycsapágy. Már vásárláskor is veszettül zajos volt. (nem is értem, hogyan tud tönkremenni 32000 km alatt.) Nevetséges anyagköltséggel javítható.

Ide hordtam szervizbe

Quality Motor Services274 Lichfield Rd, Willenhall WV12 5BT(Az túlzás, hogy "hordtam", eddig egyszer kellett szerelőhöz vinni, az is "örökölt" hiba volt)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2010
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 32000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5330
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? C Vectra Life 1.8 Következő autója? Zoe
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Alto 2009 (2010)

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)